- Apk is in orde.......kost wat,....maar dan is het allemaal weer in orde ook.
- Spiegels zijn in kleur gespoten
- "Booskijkers" gemonteerd.
- Achterbumper zit in de spuitplamuur.......volgende week wordt hij lakzwart en kan de "weight is a waste of fun..."op de diffusor...
Voor de fotogeile....
Last edited by Rock's on SatApr16, 2005 8:27:26 PM, edited 1 time in total.
Best prettig zo'n grote tuin.....kan je al je wagens in kwijt .......er passen 6 Axen in......binnenkort een tuinmeeting ......er zijn maar 5 kaartjes beschikbaar....
De skirtset had ik al in kleur, en de achterbumper glanst nu ook en is nu makkelijk schoon te maken....(Structuur heb ik er nog in zitten....... who cares...prima zo.)
Diffusor zit er nu ook op, met de rode stickers valt hij nu iets meer op,...staat naar mijn mening niet verkeerd....(lekker subtiel en toch iets extra's)
What's next....
De voorbumper gaat er weer vanaf,.....
- Ik heb weer nieuwe ideeen om hem strak te krijgen....
- Als de bumper eraf is, kan ik gelijk de bumperlampen monteren....
- Als de bumper eraf is dan kan ik ook gelijk de stabistang monteren (kan hem met de VTS bumper niet op de bruggetjes rijden)
Rock's wrote:De skirtset had ik al in kleur, en de achterbumper glanst nu ook en is nu makkelijk schoon te maken....(Structuur heb ik er nog in zitten....... who cares...prima zo.) Diffusor zit er nu ook op, met de rode stickers valt hij nu iets meer op,...staat naar mijn mening niet verkeerd....(lekker subtiel en toch iets extra's)