Leroy ( ax 1.4 GTI )
Moderator: webmasters
-
- AX super weirdo
Op de joris manier? Of hoe heette die gozer ookalweer met die uberlelijke rode AXpeter wrote:Op zich best goed geluktik herinner me soortgelijke projectjes die echt heel erg lelijk zijn geworden, dit ziet er toch wél dik uit.
Ga je je skirts ook nog spuiten?

Freude am Fahren.
dank u vriendelijk
Ik denk dat dit het makkelijkste werkt als je foto`s van mijn saxo wilt zien:
http://www.saxo16vclub.nl/forum/showthread.php?t=15735
Grtzz

Ik denk dat dit het makkelijkste werkt als je foto`s van mijn saxo wilt zien:
http://www.saxo16vclub.nl/forum/showthread.php?t=15735
Grtzz
dan maar zo
Was begonnen met schuren pffff wat een werk

Toch maar ff laten zandstralen Thnxxx Eppy:

Ff netjes gespoten

Kenteken op de bumper en nieuwe lampjes erop gemaakt alvast voor de strakke klep

Nieuwe zwarte Angel eyes er in

LED Strips in de deuren gemaakt

Raamband en een sticker laten maken

Voor degene die het niet snappen spiegel de afbeelding maar dan zie je wat mijn voorganger ziet in zijn spiegel [druk]
Mijn defintieve tekening voor m`n audio klaar en gelijk maar ff begonnen met bouwen

Ben lekker bezig met mijn audio installatie ben bijna op
de helft maar hier alvast een paar foto`s :

\

Het heeft ff geduurt aangezien de bodemplaat het gewicht van de rest van het hout en van de woofers (14,5 kg p/st ) niet kon houden
Dus na een hoop verstevigen en een hoop hout ben ik eigenlijk klaar om te bekleden .
Ik weet alleen niet wat ik met het midden wil.
De condensator komt daar zowieso maar tips of ideeen voor de vorm van het hout zijn welkom :

ff weer een update
audio nog weinig tijd voor gehad maar wel ff een onderlip gekocht van een renault espace en na een hoop ge*** en gepiel zit hij eronder :

Was begonnen met schuren pffff wat een werk

Toch maar ff laten zandstralen Thnxxx Eppy:

Ff netjes gespoten

Kenteken op de bumper en nieuwe lampjes erop gemaakt alvast voor de strakke klep

Nieuwe zwarte Angel eyes er in

LED Strips in de deuren gemaakt

Raamband en een sticker laten maken

Voor degene die het niet snappen spiegel de afbeelding maar dan zie je wat mijn voorganger ziet in zijn spiegel [druk]
Mijn defintieve tekening voor m`n audio klaar en gelijk maar ff begonnen met bouwen

Ben lekker bezig met mijn audio installatie ben bijna op
de helft maar hier alvast een paar foto`s :

Het heeft ff geduurt aangezien de bodemplaat het gewicht van de rest van het hout en van de woofers (14,5 kg p/st ) niet kon houden
Dus na een hoop verstevigen en een hoop hout ben ik eigenlijk klaar om te bekleden .
Ik weet alleen niet wat ik met het midden wil.
De condensator komt daar zowieso maar tips of ideeen voor de vorm van het hout zijn welkom :

ff weer een update
audio nog weinig tijd voor gehad maar wel ff een onderlip gekocht van een renault espace en na een hoop ge*** en gepiel zit hij eronder :