ik ken iemand die niet weg kon rijden in zijn ax 1.4i nadat ie 8 uur lang in een Volkswagen Polo 1.4 had gereden..
hij kreeg namelijk de koppeling van z'n ax niet meer ingetrapt
ik ken ook iemand die erachter is dat als er iemand achter je rijd 's avonds met van dat xenon, dat je dan dat lipje onder de achteruitkijkspiegel kan omtrekken/duwen om een soort 'verduisterings'-stand in te brengen waarbij je nog wel naar achter kan kijken alleen door een wat donkere status..... dit wist deze persoon nooit
DuFF wrote:ik ken ook iemand die erachter is dat als er iemand achter je rijd 's avonds met van dat xenon, dat je dan dat lipje onder de achteruitkijkspiegel kan omtrekken/duwen om een soort 'verduisterings'-stand in te brengen waarbij je nog wel naar achter kan kijken alleen door een wat donkere status..... dit wist deze persoon nooit
Het heeft mij ook een jaar gekost voordat ik daar achter kwam
DuFF wrote:ik ken ook iemand die erachter is dat als er iemand achter je rijd 's avonds met van dat xenon, dat je dan dat lipje onder de achteruitkijkspiegel kan omtrekken/duwen om een soort 'verduisterings'-stand in te brengen waarbij je nog wel naar achter kan kijken alleen door een wat donkere status..... dit wist deze persoon nooit
Het heeft mij ook een jaar gekost voordat ik daar achter kwam
Wist je dat VW zo'n spiegel heeft die dit automatisch doet, en dat deze jongen er ooit een zal vinden om in de AX te bouwen