Denny Lambrechts (AX SPORT '87)
Moderator: webmasters
Ik heb nog een zitten terugzoeken naar de uitdraai van Sander Prinsen (van rallye), maar die heeft het volgende (op dezelfde bank) wat jouw opbrengst even in perspectief zet:
104,5pk en 146,7Nm koppel
Specs:
- 1.6 (Saxo) TU onderblok gereviseerd
- Wossner gesmede zuigers (overmaat)
- PEC stalen drijfstangen
- 205 1.3 Rallye kop maximaal gevlakt, uitgeliterd
- Opgeknapte Dubbele Webers (van 205 1.3 Rallye) met grotere sproeiers e.d.
- K&N Open filters op de Webers
- Versnellingsbak van 205 1.3 Rallye (in andere behuizing)
- OMP Gr.N uitlaatsysteem (wel standaard uitlaatspruitstuk)
Heb je nou trouwens ook die vbak van Peter eronder? Zo ja, wat is je topsnelheid?
Specs:
Heb je nou trouwens ook die vbak van Peter eronder? Zo ja, wat is je topsnelheid?
Als sander er een fatsoenlijke as ingooit heeft die jongen zo 125PK aan de wielen volgens mij. Dat heb ik hem destijds ook gezegt.Browny wrote:Ik heb nog een zitten terugzoeken naar de uitdraai van Sander Prinsen (van rallye), maar die heeft het volgende (op dezelfde bank) wat jouw opbrengst even in perspectief zet:
Specs:
Ik heb trouwens een standaard ax Sport uitlaat er onder hangen. Niks mis mee zo blijkt. Daarnaast ik heb nog nooit een van mijn ax sport koppen laten vlakken. Ze zijn ook nooit krom dus ja.
Ik vind dat ik er voor huis, tuin en keukenvlijt een erg mooie slag heb geslagen. Gesmede zuigers ed liggen buiten mijn bereik helaas.
Wat ik nog eventueel wil doen is een paar 16 V zuigers op maat maken dan stijgt de compressie nog iets. Straks ook met de megajolt hoop ik het getalletje rond op 120 te kunnen krijgen.
de bak van peter zit er onder. 164km @ 7000toeren, 100km rond de 4000 toeren, 120 rond 5000 toeren, 140 op 6000. Alles in 5e versnelling. I'm loving it

Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
-
- Drempelkiller
Mooi resultaat Denny, dat wordt straks op Malmedy 2 rondjes voor jouw Sport tegen 1 rondje voor mijn GT carbje en dan is het nog maar de vraag of ik dan kan winnen
Groetjes, Henk

Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- Total admin
Dat is echt gouddenny wrote:de bak van peter zit er onder. 164km @ 7000toeren, 100km rond de 4000 toeren, 120 rond 5000 toeren, 140 op 6000. Alles in 5e versnelling. I'm loving itmaar wat een enorme teringherrie. ik moet aan de oordoppen in de auto.

Altijd meer PK's dan jou!
mail
. (edit: de samenwoonplannen zeker via Liesje).
Mazda is vandaag weer lekker strakgeklopt op een dagje uitdeuken zonder spuiten.
eindelijk irriteer ik me minder

Mazda is vandaag weer lekker strakgeklopt op een dagje uitdeuken zonder spuiten.
eindelijk irriteer ik me minder

Last edited by denny on MonMar14, 2011 8:56:01 AM, edited 1 time in total.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
hehe met Patrick gepraat dus.
Ja ik ben ook van plan eens te kijken wat het nu precies kost om die dingen te laten maken
. Volgens mij is dat nl voor een 150 euro ook te maken ipv 230 euri's.
maar dat zal ik dus wel eens na Malmedy bekijken.
Ja ik ben ook van plan eens te kijken wat het nu precies kost om die dingen te laten maken

maar dat zal ik dus wel eens na Malmedy bekijken.
-
- AX liefhebber