Whahaha, wat een lul ben ik soms ook he! Ik had ze er idd afgehaald en wist niet meer hoe ze nou hoorde te zitten. Nog in de vraagbaak zitten kijken enzo, maar daar stond niks. Ik d8 dat het zo had gezeten
Waar heb je die onderste foto gemaakt?
Voor zover ik weet is er maar 1 plek waar je die gemaakt kan hebben.
Groeten Patrick
Als jij het weet mag je het zeggen of liever even PBen. Voor zover ik weet is deze stalling geheim Of je moet familie zijn....
AX_Powah wrote:hahaha echt gek dat ie dan niet gasdicht is idd!!! whaha motorrevisie doet ie in een handomdraai maar uitlaatje vastschroeven is echt vet ingewikkeld
Volgende keer aan de kerstman vragen of ie er een montagebeschrijving bij doet
Wist gewoon echt niet meer hoe ze eraf gekomen waren. Je kunt ze in verschillende volgordes monteren. Was er van overtuigd dat het zo gezeten had
Vanavond maar ff andersom proberen. Vraag me af of het dan wel past, want de afstand tussen middenpijp en spruitstuk is wel onwijs groot....
Vanavond gaan ook alle vloeistoffen er weer uit en wordt alles vernieuwd..
Ps; wilde ff checken of jullie wakker waren Wist zelf uiteraard wel hoe het moest
arnie wrote:
Vanavond maar ff andersom proberen. Vraag me af of het dan wel past, want de afstand tussen middenpijp en spruitstuk is wel onwijs groot....
er zit aardig wat speling op de middenpijp hoor, want die zit alleen maar met die rubbers bij de demper vast, en die rubbers hebben aardig wat speling.
arnie wrote:
er zit aardig wat speling op de middenpijp hoor, want die zit alleen maar met die rubbers bij de demper vast, en die rubbers hebben aardig wat speling.
Idd, maar die hangt bij mij nnog maar in 1 rubber. De 4 uitlaatjes zitten met 2 vaste beugels vast