Verder issie zielig joost! Blijft niet veel meer van over zo....
Ga je nu de slooppremie opstrijken voor een picasso?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:Die deuk is wel lekker dichtgeplamuurd, haha.
Verder issie zielig joost! Blijft niet veel meer van over zo....
Ga je nu de slooppremie opstrijken voor een picasso?
ja met de xsara (hoop ik)
anders mag ik hem niet verder strippen....
of ik moet banden/velgen regelen een motor en een beetje kabel om dat effe aan te sturen
en een wielophanging
Joost wrote:woei,
vandaag (nou ja inmiddels gisteren) heb ik een nieuw project aangeschaft.
een 1.6mpi 95PK incl kabelboom ECU en contactslot en sleutels.
Joost wrote:woei,
vandaag (nou ja inmiddels gisteren) heb ik een nieuw project aangeschaft.
een 1.6mpi 95PK incl kabelboom ECU en contactslot en sleutels.
to be continued
Nice, maar een 95 pk blok? er zijn alleen 90 of 100pk versie's ik gok dat je de laaste hebt.
@ marc, de pomp is voldoende (kan in de behuizing van een 1.1 pomp omgebouwd worden zoals ik bij de first heb gedaan)
Ik hoor het wel als er een kabelboompje gesoldeerd moet worden
Gefeliciteerd hoor met je 1.6 met sleutels
Heb je ook airco enzo erbij?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
jep dat leek me een stuk makkelijker met sleutelen.
het is echt een 95 pk chris. type NFV
De brandstofpomp zit er ook bij
mis ik dan nog dingen?
Of zal ik maar gewoon zeggen dat de xsara break verkocht is voor meer geld dan de slooppremie, en dat er nu dus een picasso voor de deur staat die 210d minder gelopen heeft dan de break 352dkm.
makkelijk bekledingskleurtje of het nou vies is of niet, het ziet er altijd "smoezelig" uit.
maar het rijdt goed en we hebben ruimte voor als we het nodig hebben.