
Iemand ervaring met zo'n Chinees

Moderators: vtspower, webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
o o ogrietje wrote:Helllup?
Ik heb CV, met complete kabelboom er zo'n beetje bij (wisten niet zeker wat ik wel of niet nodig had..)
Maar ik snap dus echt niets van dat aansluiten
De stekker van de hoofdmodule zijn er 6 aangesloten (9 polig)
1 Dikke gele
2 Dikke gele
3 een licht groen draadje
4 een licht groen draadje
5 dunne oranje draadjes
6 niets
7 dunne blauwe draadjes
8 niets
9 niets
Wat is wat? Welke moet ik aansluiten op aarde en massa?
En welke draadjes moet ik aftappen voor naar de achterklep motor?
En in de motortjes zelf zit een 2 polige met 2 groene (die erin gaan als de 2 lichtgroene) en een 3 polige met 2 groene (die beginnen als blauw en oranje) en een bruine (aarde?) draad. die bruine zit niet in de hoofdmodule? hoort dit? moet ie idd naar aarde?
Ik heb het dus over de bruine aansluiting (stekker dus.. niet de kleur van de draadjes)Glenn@nl wrote:Als ik jouw was zou ik even opzoek gaan naar electrische schema's van de CV van een Xantia; zijn vast wel ergens te vinden via google. Dan heb je zekerheid wat wat is.
Maar [o]volgens[/o] mij is het hetvolgende:
1: 12V
2: Massa (-)
3: Aansturing CV-motortjes 1 (bruine aansluiting positie 1)
4: Aansturing CV-motortjes 2 (bruine aansluiting positie 2)
5: Gaat ook naar de CV-motortjes maar is de "voeler voor open/dicht" - Witte aansluiting op de motortjes van portieren VOOR; positie 2
6: naar PLIP unit (voor op afstand)
7: Gaat ook naar de CV-motortjes maar is de "voeler voor open/dicht" - Witte aansluiting op de motortjes van portieren VOOR: positie 1
8: naar PLIP unit (voor op afstand)
En dan nog een draadje voor die CV-motortjes:
Witte aansluiting op de motortjes van portieren VOOR: positie 3: naar Massa.
ik kan t op t forum nie vinden nee, teminste, jou lijstje snapte ik net niet en naar achter slot stond er niet bijGlenn@nl wrote:
geen zin ofzo om elektrische schemas door te ploegen? Dit is al zoooo vaaaak gepasseerd!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).