betaald lidmaatschap
Moderator: webmasters
Ik ben opzich niet eens zo heel erg tegen iets meer contributie betalen als die ? 5 die nu op de planning staan. Bedenk maar dat wanneer je iets meer betaalt (bijv. ? 10) je meer kan doen. Met die ? 5 nu kan je enkelt wat t-shirts in 1x bestellen zonder problemen en de camping betalen zonder problemen en misschien 2x wat eten en/of drinken bij een meeting, maar daar blijft het misschien wel bij. Dan is het geld al op. Als men ietsjes meer betaald, kun je meer doen. Darentegen zit er ook weer een nadeel aan vast, dat wanneer je meer moet betalen, de drempel wat hoger komt te liggen en er wat meer mensen weg zullen gaan en minder zich zullen aanmelden.
Is dus gewoon zoals altijd een kwestie van voor- en nadelen afwegen
Is dus gewoon zoals altijd een kwestie van voor- en nadelen afwegen
kakanox wrote:Brutus wrote:Browny wrote:Brutus wrote:
Met een aantal master spammers minder zeker... Vooral de nieuwe opkomende jeugd
Maar inderdaad.. we groeiden wel heeeel hard..
volgens mij voelt brutus de dreiging van zijn podiumplaats af te worden geketst door kakanox
Going way off topic?
Maar nee hoor.. hehe.. je had me in de begin periode moeten zien, net als sander trouwens...
Die tijd is wel voorbij hoor.. Toen nog student en tijd genoeg om te posten!
Ghehe.. ik moet nog wel even hoor, voordat ik hem voorbij ga.. zit net over de 800 geloof ik? Zit wel op 11.5 per dag
Maarrem.. bij mij gaat die tijd niet voorbij.. ik post veelal vanaf m'n werk..
Denk overigens wel dat we een aantal opties moeten samenstellen, en gewoon een stembus op Full Speed zetten, voor alle leden.
Mijn idee is:
- website meer samen laten smelten met forum
- standaard website wat ordenen, misschien wat meer automatiseren
- wie = wie dan ook samensmelten met profiel
- drie profielen maken: onbetaald, betaald, en moderators. de moderators zien het meest, betaald gewoon de normale site, en onbetaald heel weinig. dan dus het ontwerp van wie=wie's enzo wat aanpassen, zodat het gescheiden gehouden kan worden.
- kentekenlijsten koppelen aan wie=wie
- misschien een beter register opstellen van wie wanneer welke auto heeft, zodat diefstal en fraude wat meer binnen de perken gehouden kan worden gehouden
- kosten LAAG houden.. maar wel met nog wat extraatjes voor betalende leden. bijv.: alleen betaalde leden op autoshows plaatsen (bijv. Full Speed, Citromobile), alleen betaalde leden op de camping. Campingbedrag samensmelten met jaarbedrag helpt ook, en dan kan je er nog een half jaar rente op trekken
:thumbright:
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Nu in de testfase beland...
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Master
ik vind het ook een goed idee van die 5? ik zou ook wel 10? of 15? willen dokken.
mischien ook een plan om een betaald en een niet betaald forum te maken, dan moet er wel een limiet opt onbetaalde forum komen met het aantal berichten wat je kan spammen of zo iets dan kunnen de nieuwe mensen eens proeven van de sfeer op`t onbetaalde forum en dan eens beslissen of ze dan lid worden of niet.
ik ben hier zeker voor in en ZEKER om de wie/is/wie afte sluiten
want alle internet gebruikers die abn kunnen lezen weet wie wat ieder voor een auto heb en wat er allemaal inzit (audio/blingdingetjes/ect).
maar het ligt ook aan je eigen wat je allemaal over je auto verteld,
maar ik laat ook graag zien wat ik met me karretje doe en vertel daar bij ook dingen over m`n prive en zo zijn er meer mensen.
dus wat mij betreft mag daar ook een wachtwoord op
vriendelijke groet Jan-steven
mischien ook een plan om een betaald en een niet betaald forum te maken, dan moet er wel een limiet opt onbetaalde forum komen met het aantal berichten wat je kan spammen of zo iets dan kunnen de nieuwe mensen eens proeven van de sfeer op`t onbetaalde forum en dan eens beslissen of ze dan lid worden of niet.
ik ben hier zeker voor in en ZEKER om de wie/is/wie afte sluiten
want alle internet gebruikers die abn kunnen lezen weet wie wat ieder voor een auto heb en wat er allemaal inzit (audio/blingdingetjes/ect).
maar het ligt ook aan je eigen wat je allemaal over je auto verteld,
maar ik laat ook graag zien wat ik met me karretje doe en vertel daar bij ook dingen over m`n prive en zo zijn er meer mensen.
dus wat mij betreft mag daar ook een wachtwoord op
vriendelijke groet Jan-steven
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
MAZDA POWER!!!
MAZDA POWER!!!
-
- AX Master
Brutus wrote:Ik snap het niet helemaal...
Omdat we nu ineens misschien een betaalde club worden.. moet de wie is wie afgesloten worden? Ik bedoel.. het mag van mij hoor.. maar voorheen was het ook niet zo.. nu staat het ook nog open!
ja oke maar het is mischien een goed idee om heb niet meer toegankelijk te maken voor iedereen en die zomaar een kijkje neemt opt forum en kan zien waar ik woon hoe ik leef en wat voor (leuke) auto ik heb en wat daar allemaal voor leuks in zit.
maar het is mischien ook m`n eigen schuld dat ik dat allemaal vertel mischien omdat ik trots ben op me karretje en wat ik er allemaal mee doe (ik ben niet de enige)
MAZDA POWER!!!
MAZDA POWER!!!
Ik heb nog n ideetje (gestolen van dtt-forum). Daar hebben ze een gewone wie = wie waar iedereen kan posten dus ook complimentjes geven!!
Daarnaast is een OFFICIAL MEMBERS topic in het forum. Dit zijn de betaalde leden met een afgesloten wie = wie met veel fotos en specs van de autos waar alleen DE MEMBER zelf kan posten!!
Werkt perfect omdat je in 1 oogopslag ziet wat voor auto iemand rijdt en wat hij eraan gedaan heeft zonder eerst 24 paginas door te moeten balderen
En ik wil ook best 15 euro per jaar betalen, minder is ook goed
Daarnaast is een OFFICIAL MEMBERS topic in het forum. Dit zijn de betaalde leden met een afgesloten wie = wie met veel fotos en specs van de autos waar alleen DE MEMBER zelf kan posten!!
Werkt perfect omdat je in 1 oogopslag ziet wat voor auto iemand rijdt en wat hij eraan gedaan heeft zonder eerst 24 paginas door te moeten balderen
En ik wil ook best 15 euro per jaar betalen, minder is ook goed
Mzzls Geert
Wie niet snel is.......is laag!!
-
- AX Master
-
- AX super weirdo
tank_driver wrote:dat is niet veel geld voor iemand die kwaat in de zin heb om 15? te betalen om vervolgens een auto te pikken en die door te verkopen voor 500? de kank*rlijers moeten er gewoon van afblijven
Ach,.... een Ax zal niet zo snel gejat worden, en je adres zet je toch niet in je wie is wie..... het kan lang zoeken worden als je een bepaalde auto in een bepaalde stad moet hebben.....(en persoonlijk zou ik dat een auto jatten die 1000,- waard is en waar je niet naar hoeft te zoeken.... kijk om je heen, het kan overal gebeuren)
laat jij nou net de ENIGE van de 550 leden zijn die zijn (toekomstige) adres in zijn wie is wie heeft gezet
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Ik vind het wel een beetje vergezocht dat er mensen hier de hele wie is wie door zitten te spitten om te kijken of er mischien ergens een radio te jatten valt, zeker op een ax forum. De ax staat toch bekend als goedkoop autootje en dus word er ook vanuit gegaan dat de audio niet veel soeps zal zijn.
Indien de potentiele dief in de wie is wie een leuke auto heeft gezien om leeg te halen of te jatten dan moet ie hem eerst nog vinden.
Oftewel: het loopt niet zo'n vaart
Het is beter om gewoon goed op te letten waar je hem parkeerd. In mijn ogen kan het forum vanaf het technische gedeelte afgesloten worden voor niet betalende leden.
Indien de potentiele dief in de wie is wie een leuke auto heeft gezien om leeg te halen of te jatten dan moet ie hem eerst nog vinden.
Oftewel: het loopt niet zo'n vaart
Het is beter om gewoon goed op te letten waar je hem parkeerd. In mijn ogen kan het forum vanaf het technische gedeelte afgesloten worden voor niet betalende leden.
-
- AX Master
er lopen genoeg gekken rond op deze aardkloot die iets doen voor 500? om daarna zich zelf aan een overdosis sos in hun reed zich zelf plat te spuiten
het was maar een surgestie maar ik stem voor
*gedeeltelijk betaald forum a 15? perjaar
het was maar een surgestie maar ik stem voor
*gedeeltelijk betaald forum a 15? perjaar
MAZDA POWER!!!
MAZDA POWER!!!
Is idd erg overdreven, de meeste dieven werken niet zo met voorgeplande acties maar pakken een hele straat of kijken in een auto wat er te jatten valt
In de wie = wie komt dan toch gewoon alleen je naam te staan en niet je adres dat is nu toch ook niet...
In de wie = wie komt dan toch gewoon alleen je naam te staan en niet je adres dat is nu toch ook niet...
Mzzls Geert
-
- AX super weirdo
Kunnen we ook een upperclass hoekje maken op het forum..... lidmaatschap van 300,- per jaar.....
- Gouden randjes op het forum ipv zwarte
- Welkomstliedje bij het openen van het forum
- Hamburger met medium cola bij de Nieuwegein meetings.
- 1x per jaar bikini carwash meeting
- iemand verder ideeen ?
- iemand verder ideeen ?
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Rock's wrote:Kunnen we ook een upperclass hoekje maken op het forum..... lidmaatschap van 300,- per jaar.....
- iemand verder ideeen ?
jou als voorzitter evenementen-comissie-upperclass?
geweldig