hey als alles goed gaat zal dj foto's plaatsen van men karretje met golf III gti splitter zelf gemaakte gril en boze blik en men dubbele sebring en van mijn zelf aangepaste golf II cup diffusor dus nu nog even wachten op dj en begin dan maar te en mensen
Idd, als je hier in Belgi? het blok van een wagen wil veranderen door ??n met een grotere cilinderinhoud heb je een hele hoop papierwerk. Daar komen dan nog eens kosten bovenop omdat je wagen ook een nieuw gelijkvormigheidsattest enzo nodig heeft En je wagen moet door de constructeur goedgekeurt worden maw legaal hoef je er in Belgi? niet aan te beginnen... Als ik jouw was legde ik de motor toch om hoor, op de keuring zien ze het verschil toch niet tussen een 1.0, 1.1 of 1.4 Ze zien er toch allemaal hetzelfde uit...
Ax_Dude wrote:Idd, als je hier in Belgi? het blok van een wagen wil veranderen door ??n met een grotere cilinderinhoud heb je een hele hoop papierwerk. Daar komen dan nog eens kosten bovenop omdat je wagen ook een nieuw gelijkvormigheidsattest enzo nodig heeft En je wagen moet door de constructeur goedgekeurt worden maw legaal hoef je er in Belgi? niet aan te beginnen... Als ik jouw was legde ik de motor toch om hoor, op de keuring zien ze het verschil toch niet tussen een 1.0, 1.1 of 1.4 Ze zien er toch allemaal hetzelfde uit...
Maar dan komt de co2 uitstoot en dergelijke toch niet meer overheen met een 1000cc?? of is dit anders in belgi?? tering wat irritant zeg, het lijkt mij niks met een 1.0 rond te moeten crossen maar ach dat hij er zo goed uitziet maakt ook een hoop goed natuurlijk
bwa belangrijk voor mij niet echt daar ik toch geen taxen en verzekering voor een zwaardere wagen kan permiteren maar ben er echt super tevreden mee en van 0-100 zal es meten hoe lang het duurt