Ik heb nu dus al wel rondgekeken op de site van Full Speed, maar ik zie nergens een tijd voor dat sprint-gedoe. Straks kom ik om te kijken en zijn de races al voorbij of in volle gang
2 dagen lang de hele dag. Je kan het bijna niet missen. Af en toe wordt er niet gesprint. Maar hebben ze een showtje.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Iedereen kan sprinten, er is een doorgang van parkeerplaats naar sprintbaan. Dus Arnie kom maar op.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Yep, same here Hoop alleen niet dat er al AX-jes hebben gesprint voor ik er ben.
Hoe zit et eigenlijk met et sprinten zelf? Heb voor de lol al wel es een paar keer opgetrokken hier, maar ik kom niet verder als 14,5 sec van 0-100, terwijl et boekje zegt dat de auto het in minder als 12 sec moet kunnen Hoeveel gas moet je nou pcies geven in et begin? En wanneer pcies schakelen? Met gierende banden weg of juist niet? Gassen tot je motor niet meer verder kan draaien of eerder schakelen, dat soort dingen...
Ik doet meestal als ik moet racen rond de 2000 a 3000 toeren draaien en dan koppeling laten komen en beetje gas bij en NIET laten slippen (banden). Dan verlies je erg veel tijd...
En met overschakelen voel je ook wel dat ie niet meer zo hard trekt, dan schakel je over. Eigenlijk net ervoor dan...
Zo doe ik het meestal...
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !
Even kijken bij welk toerental de banden net niet doorslippen als ik de koppeling los laat. Schakellen als het vermogen bijna verdwijnt en zo snel mogelijk schakellen.