foto's meeting 22-10
Moderators: Browny, webmasters
He vrrrdomme!
Waarom moest ik nou juist de nacht voor de meeting werken en daarna uitermate verrot/ziek (en aan de late kant) wakker worden? Nu staan er alleen maar saaie auto's op de foto en geen eendrover!
Volgende keer maar weer beter dan....
Waarom moest ik nou juist de nacht voor de meeting werken en daarna uitermate verrot/ziek (en aan de late kant) wakker worden? Nu staan er alleen maar saaie auto's op de foto en geen eendrover!
Volgende keer maar weer beter dan....
Alles wat van je auto afvalt goed bekijken:
- onnuttig? laten liggen.
- nuttig? gewoon weer vastlassen!
- onnuttig? laten liggen.
- nuttig? gewoon weer vastlassen!
ikke
idd dat was ik marcel aka artic, de ax is totall loss dus........ dit is de vervangerGlenn@nl wrote:Van wie was die witte 2deurs BMW 3serie (E30) met het standaard lichtmetaal in de achterbak?
groet marcel....
p.s. het was wel weer ouderwets tof afgelopen zondag!!!! wat een drukte, gaaf hoor! ik blijf ook zeker komen...
veel blinkend rood!!
valt op de foto weer extra op
volgend keer misschien dan toch ook maar autotje wassen..?
knap mandy je ruitenwisser
daar had ik nou wel even met m'n neus boven op willen staan.
ik wil em geloof ik wel de andere kant op zoals de citrosans
(is dat trouwens een succes i.v.m. naar rechts door de voorruit kijken?)
paul; bedankt voor de stoelentips!
benieuwd wat dat geworden is
haha
heb je het kenteken van die witte ax onderweg nog onthouden?
heb die jongen vriendelijk doch dringend een flyer voor z'n neus (nou ja.. tegen m'n raampje) gehouden en hij nog zwaaide vrolijk gedag op het laatst.
valt op de foto weer extra op
volgend keer misschien dan toch ook maar autotje wassen..?
knap mandy je ruitenwisser
daar had ik nou wel even met m'n neus boven op willen staan.
ik wil em geloof ik wel de andere kant op zoals de citrosans
(is dat trouwens een succes i.v.m. naar rechts door de voorruit kijken?)
paul; bedankt voor de stoelentips!
Stuntmannetje wrote:Had ook nog een stel foto's gemaakt op de terugweg , maar nu is mijn bleutooth dongle VERROT
haha
heb je het kenteken van die witte ax onderweg nog onthouden?
heb die jongen vriendelijk doch dringend een flyer voor z'n neus (nou ja.. tegen m'n raampje) gehouden en hij nog zwaaide vrolijk gedag op het laatst.
groet,
elsje
Done: ax kopen
elsje
Done: ax kopen
Re: ikke
artic wrote:idd dat was ik marcel aka artic, de AX is totall loss dus........ dit is de vervangerGlenn@nl wrote:Van wie was die witte 2deurs BMW 3serie (E30) met het standaard lichtmetaal in de achterbak?
groet marcel....
p.s. het was wel weer ouderwets tof afgelopen zondag!!!! wat een drukte, gaaf hoor! ik blijf ook zeker komen...
mooie opvolger gevonden dan
toch 'n soort sentiment krijg ik bij die oude bumwe..
M'n pa had van '85 tot '98 ook 'n E30, een witte 4deurs (324td) dan wel maar hoe zag dat er ook alweer uit van binnen...
iig zo'n naar je de bestuurder toe gericht dash, en de aansteker in de asbak kan ik me nog wel herinneren.
hmm ben je er de volgende meeting weer
-
- AX liefhebber
Stuntmannetje wrote:Had ook nog een stel foto's gemaakt op de terugweg , maar nu is mijn bleutooth dongle VERROT
haha
heb je het kenteken van die witte AX onderweg nog onthouden?
heb die jongen vriendelijk doch dringend een flyer voor z'n neus (nou ja.. tegen m'n raampje) gehouden en hij nog zwaaide vrolijk gedag op het laatst.[/quote]
Die kerel vondt het wel grappig volgens mij zo met z'n 4tjes. En ik liet hem ook al een flyer zien haha,helaas weet ik z'n kenteken niet meer , maar was in elk geval ook een first uitvoering.
-
- Drempelkiller
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl