Je moet inderdaad dat hendeltje ingedrukt houden, maar op de lange afstand is dat heerlijk!
Je kan gewoon kiezen tussen voetgas en handgas (is maar goed ook, anders had ik er niet zo makkelijk in kunnen rijden! )
CitroCin wrote:Je moet inderdaad dat hendeltje ingedrukt houden, maar op de lange afstand is dat heerlijk!
Je kan gewoon kiezen tussen voetgas en handgas (is maar goed ook, anders had ik er niet zo makkelijk in kunnen rijden! )
`
Maar als hij voor de APK moet, wordt hij dan ook goedgekeurt !
CitroCin wrote:Je moet inderdaad dat hendeltje ingedrukt houden, maar op de lange afstand is dat heerlijk!
Je kan gewoon kiezen tussen voetgas en handgas (is maar goed ook, anders had ik er niet zo makkelijk in kunnen rijden! )
`
Maar als hij voor de APK moet, wordt hij dan ook goedgekeurt !
Gr Mr Dean
Ah joh, dan haal ik et er wel ff uit uit hoor, het zit er met 10 min in/uit.
CitroCin wrote:Je moet inderdaad dat hendeltje ingedrukt houden, maar op de lange afstand is dat heerlijk!
Je kan gewoon kiezen tussen voetgas en handgas (is maar goed ook, anders had ik er niet zo makkelijk in kunnen rijden! )
`
Maar als hij voor de APK moet, wordt hij dan ook goedgekeurt !
Gr Mr Dean
Ah joh, dan haal ik et er wel ff uit uit hoor, het zit er met 10 min in/uit.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).