dat deed ik zowiezo. Heb alleen een auto nodig om 1x per week op school te komen. Die heb ik gevonden. Tis uiteindelijk een ax geworden nadat ik eerst persee achterwielaandrijving wilde.
Die ene die ik met enkele clubleden eens ben gaan bekijken in Breda. 6 jaar geleden volgens mij
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
inderdaad. heb nog wat tijd over dus zet de rest van de fotos er ook maar gelijk op
demontage
Het geheim van de smid: Uitsneden voor de kleppen haha mogen jullie ze eindelijk zien
Drijfstanglagertjes
Binnenkant drijfstangen (lagers zijn gaan meedraaien)
Schade krukas:
Dood:
Heb een aanbod gehad het blok te reviseren tegen kostprijs. Gezien de financiele situatie denk ik dat ik dat aanneem. 1600cc gaat dus denk ik voor de langere termijn. Moet nl heel wat aan gebeuren om dat met mijn nokken-as te laten werken.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
maar die lagerschalen van jou blok zien er nog erger uit, damn
succes met wederopbouw!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
TTF wrote:weet je ook de oorzaak? zo lullig zijn als je straks nog een keer kunt
olie tekort. Lagers waarschijnlijk vastgelopen en mee gaan draaien. Oliepomp zat ook verstopt met lagerstukjes en daardoor is de rest gaan drooglopen. Ben iig blij dat ik niet geprobeerd heb er mee naar huis te rijden.
krukas moet zowiezo opnieuw geslepen worden om naar overmaat te kunnen. Word gelijk verlicht en gebalanceer. Dit tenminste als de kruk nog recht is. Weet alleen niet of het slim is een andere kruk te gebruiken of deze. Moet zowie zo een andere drijfstang hebben want volgens mij zijn die niet op te boren.