Heb er namelijk een ander interieur ingezet, mooi zwart staat weer netjes! Het was Chris al opgevallen op de meeting, maar het oude zag er wel wat armzalig uit (zat overigens nog prima).
Was eigenlijk niet van plan er iets aan te doen maar ik liep er tegenaan dus toch maar gedaan. Straks eind december nieuwe APK en een beurtje en dan maar ff de zien of ik er nog lang in rond blijf rijden of weer verder ga kijken!
Speciaal voor Grietje GEEN foto's (want die zijn mislukt).
Rob GT wrote:
mijn opmerking toendertijd ging om 1 bepaald iemand, en ik kan me niet herinneren dat ik ooit heb gezegt dat jij dat was?
Sterker, ik vind (oudere) bmws juist erg gaaf
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
q01z wrote:in 2000 (het jaar 0..) hadden ze al best aardige camera's hoor Rob!
Mijn flitser moet je nog aansteken met een lont.
q01z wrote:
geef nou maar toe, je kan je trappetje niet vinden
Ik ben niet zo thuis in de fotografie, maar die term komt mij niet bekend voor.
grietje wrote:
Rob GT wrote:
mijn opmerking toendertijd ging om 1 bepaald iemand, en ik kan me niet herinneren dat ik ooit heb gezegt dat jij dat was?
Sterker, ik vind (oudere) bmws juist erg gaaf
Hmm... nee je hebt mijn naam niet genoemd, maar hij plaatste destijds rond dezelfde tijd een fotoshoot als ik dus ik voelde me wel een beetje aangesproken. Dacht eigenlijk dat je het meer in z'n algemeen bedoelde.
En (oudere) BMW's zijn ook gaaf!
Maar goed, ik zie liever ook geen foto's van Opels en de E36 club is lang zo gezellig niet als hier
Die witte is zeker erg mooi ja... (zijn prijs meer dan waard maar volgens mij al verkocht?) maar hoort echt als 2e (of 3e) auto in een garage thuis vind ik. Als ik ooit nog een hobby AX koop wordt het wel zoiets, maar dan wil ik dus wel een garage hebben.
Daarnaast rijd ik al weinig in de BMW (ongeveer 100 km per week op enkele uitzonderingen na) dus zou een tweede auto helemaal ongebruikt op de parkeerplaats staan. Beetje zonde!
Over een paar jaar koop ik gewoon een mooie nette GTI van Edwin, die heeft er toch zat.