Job (MERCEDES-BENZ C36 AMG, '90 1.4i GT & '91, 1.4i GT)
Moderator: webmasters
mijn auto hier op curacao inmiddels ook naar de kl*te.... versnellingsbak probleempje (groot probleempje zeg maar, staat nu ergens langs de kantQuinten wrote:Lelijke bak ook van jou![]()
Haha nee goed man, beter fix je je internet ook of stuur je ff je local mobiel ff naar mij!
Niet te hard werken he, krijg je ook niet voor betaald! Echt werken doen we wel weer met Karel als we terug zijn!!!

Wanneer/waar is de meeting in Augustus, ik ben d'r weer bij dan!
-
- profiel verwijderd
-
- profiel verwijderd
Gister geland idd. De ax rijdt alweer al moet ik vandaag alle papieren mbt. de verzekering en belasting ed. nog ff regelen.Mastenhose wrote:Al geland?
Dan kan ik die spullen die ik voor je apart gehouden heb ff afgooien bij je, ben ik weer uit de zooi!
Auto heeft ook weer ff de nodige aandacht nodig, daar ga ik me de komende dagen maar eens rustig mee bezig houden.
@ marco. Afgooien kan niet... je moet me nl. ff helpen met de aansluiting;)! September toch?
@ quint. Die van jou staat binnen; heerlijk droog.
-
- profiel verwijderd
Zo, de rode GT zit inmiddels weer in de verzekering en de wegenbelasting. Uiterlijk heeft ie de laatste 5 maanden een klein opdondertje gehad al valt het eigenlijk harstikke mee; moet de skirts ff spuiten en de lak weer een beetje ophalen.
Verder starte de GT weer in 1x na het opladen van de accu. Reed na opwarmen van de motor eigenlijk ook weer als vanouds. Ik zal 'm deze week nog een beetje sparen en daarna weer rijden zoals ik gewend ben (overigens niks overdreven).
Ook ben ik ff langs een schadehersteller gereden om te vragen naar de mogelijkheden. Ik rijd eigenlijk altijd wel ff langs die man als ik wat heb. Vragen, tips e.d. het mag allemaal en het is kostenloos.
Uiteraard is schadeherstel de duurste oplossing waardoor ik toch weer bij een 2de hands schermpje uit kom.
Dat moet het dus worden. Helaas deze week nog ff super druk met school, maar daarna ga ik mijn hobby weer eens een uitvoeren. Quinten komt ook al weer bijna terug dus dat belooft weer wat mooie mini-meetings hier bij mij thuis.
Verder starte de GT weer in 1x na het opladen van de accu. Reed na opwarmen van de motor eigenlijk ook weer als vanouds. Ik zal 'm deze week nog een beetje sparen en daarna weer rijden zoals ik gewend ben (overigens niks overdreven).
Ook ben ik ff langs een schadehersteller gereden om te vragen naar de mogelijkheden. Ik rijd eigenlijk altijd wel ff langs die man als ik wat heb. Vragen, tips e.d. het mag allemaal en het is kostenloos.
Uiteraard is schadeherstel de duurste oplossing waardoor ik toch weer bij een 2de hands schermpje uit kom.
Dat moet het dus worden. Helaas deze week nog ff super druk met school, maar daarna ga ik mijn hobby weer eens een uitvoeren. Quinten komt ook al weer bijna terug dus dat belooft weer wat mooie mini-meetings hier bij mij thuis.
-
- Total admin
thnkscitrofenwick wrote:Welkom terug JobBlij te horen dat de AX hersteld wordt

Vandaag ben ik, tussen m'n tijd die ik aan school moet besteden door, naar de sloop gereden om op zoek te gaan naar een rood voorscherm. Nou heb ik deze wel gevonden, al twijfel ik over de gelijkenis in kleur, ook nadat is opgepoetst. Ik heb 'm dus nog ff laten zitten, mede door het feit dat die vent de komende tijd geen tijd heeft om 'm d'r op te zetten.
Ik had idee van deze schermwisseling dus maar even in de ijskast gezet.
Totdat ik vanmiddag eens met een blok hout, een hamer en beide handen aan het plaatwerk ging trekken en duwen. Het resultaat mag er zijn, er zitten weliswaar nog steeds deuken al zijn ze nu een stuk kleiner. Tevens kan ik nu tenminste wel m'n skirt weer bevestgingen waardoor het ook al een stuk minder lijkt. En nouja, misschien laat ik 't wel zo. Die auto heeft toch alleen maar emotionele waarde, financieel gok ik dat 't niet veel is

Ennn... ja ik ben druk bezig geweest

Ik zal deze week weer eens ff wat foto's schieten. Eerst m'n camera eens legen met al die Curacao zooi.
-
- profiel verwijderd
Vandaag de rode GT, na het enkele maanden het niet gedaan kunnen hebben, weer eens gewassen.
Aanschouw 't resultaat

met reflectorplaat achter, je ziet 't haast niet op de rode kleur. De achterkant lijkt dan ook haast nieuw
!

Verder moeten er wel weer wat dingen aan gebeuren volgende week, als ik eens met school klaar ben
. De skirts en bumpers hebben weer een beetje aandacht nodig... Dat soort dingen, maarja, wat wil je na 5 maanden geen aandacht 
Aanschouw 't resultaat

met reflectorplaat achter, je ziet 't haast niet op de rode kleur. De achterkant lijkt dan ook haast nieuw

Verder moeten er wel weer wat dingen aan gebeuren volgende week, als ik eens met school klaar ben

motorkap hoeft volgens mij niet los, zo wel, het zijn 4 boutjes.Job wrote: nee? ik heb ff gekeken, maar alles moet los; Motorkap, koplamp, knipper, bumper. Beetje teveel van het goede voor een scherm dat dan misschien haar eigen kleur nog niet haalt.
Koplamp zijn twee kabeltje en dan losklikken.
Knipper is 1 moertje.
Dat moet je lukken!