ik kan helaas alleen zaterdag 's middags, dus neem maar twee kratten pils minder mee
Ik hoop dat er weer een helehoop axjes (met rijders) zijn, en tot morgen, ik zal ook morgenvroeg rond 11:00u aanwezig zijn, ik moet in heerlen toch meteen m'n nieuwe velgen gaan bestellen
trouwens waarschijnlijk dat die schot wel thuis is gekomen, maar niet meer weet hoe, netzoals ikke, ik was ook nog knalluhgaar van 't zuipen de avond vantevoren :big
Hout kopen we daar wel ergens joh > drukken iemand 5 euro in zn hand voor een partijtje hout om een avondje te stoken. Dan heb je iig geen geouwehoer met al dat meeslepen van thuis.
Ik wil slapend sterven, net als mijn Opa......
niet schreeuwend en huilend zoals zijn bijrijder!
betterman wrote: Ik hoop dat er weer een helehoop axjes (met rijders) zijn, en tot morgen, ik zal ook morgenvroeg rond 11:00u aanwezig zijn, ik moet in heerlen toch meteen m'n nieuwe velgen gaan bestellen
Dan probeer ik wat eerder te komen, sta je niet al die tijd in je uppie te wachten.
wen wil ff komen kijken naar jullie axjes maar waar en hoelaat kan ik dan het beste komen we moeten wel weer voor 16.00 uur terug thuis zijn greetzZz Lodie
Never drive faster than your guardian angel can fly
toevallig een stukje gereedschap van mij gevonden nog? was ik eigenlijk vergeten te zeggen maar dat ben ik bij jullie kwijtgeraakt.. een verlengstukje van me kleine ratel.. ongeveer 10cm lang..
rond 12uur verzamelen we bij de mac.. daarna zullen we wel richting camping gaan (adres in eerste post) als je daar rond half 1 bent zullen de meeste er wel zijn
XsaraVTR wrote:ja ff gekeken en gevonden maar waar en hoelaat moet ik komen of komen jullie nog bij venlo of weert of maasbree ? in de buurt greetzZz Lodie
Tourrit beperkt zich tot zuid-limburg, en zal rond 14.30 tot 16.30 zijn (ruwe schatting). Iedereen verzamelt zich om 12.00 uur bij de Mac in Heerlen. Zie ook een paar pagina's terug.
half 8: marc wordt wakker en gaat even forum checken
8uur: marc stapt in de auto
0845: marc is in hoedenkenskerke om lisanne op te halen
0900: marc wacht op jansteven in sgravenpolder
1030: marc staat bij de total samen met jansteven jasmijn en lisanne, maar de rest is er ngo niet
oke ik ben nu ook wakker en vertrek ook zo naar `s gravenpolder samen met jasmijn en wacht daar op marc en de rest volgt gewoon de stoet en voor het geval dat heb ik ook een sleepkabel mee
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond