Rob GT wrote:Wel jammer dat je skirts nu net even wat witter zijn dan de rest van de auto
dat is maar een week zo. spreek uit ervaring
Moderator: webmasters
master-arnie wrote:Jaaa een 1.4 HDI erin
q01z wrote:master-arnie wrote:Jaaa een 1.4 HDI erin
helaas is dat volgens mij geen TU blok anders was het wel leuk
ik heb me vandaag vermaakt op de sloop.. alle peugeot/renault/Citroën rijen afgelopen maar geen mistlamp geovnden stom
wel een gordel.. en nog belangrijker, een solex carb uit een 1.1 inclusief spruitstuk 30,- [10,,- voor het spruitstuk]
ik ben m nu helemaal aan het schoonwassen met benzine dus ben een beetje high.. straks weer opbouwen en wellicht vrijdag monteren!
op naar de 60pk
q01z wrote:ik heb wel buitengespeeld met de AX.. polderweggetjes gereden.. en ik moet zeggen, slik-bruin is nog geen eens een lelijke kleur voor een AX! maar wel rot dat ik m nu weer moet wassen.. niet gezond wat istie vies!! zal straks eens foto's bakken alleen spoelt de modder er door de regen weer vanaf..
q01z wrote:haha ik ging gistser bij een handrembochtje bijna om omdat er een opstaand randje midden op de weg lag.. had ik niet gezien.. op 2 wieltjes is eng in een AX... gelukkig kon ik corrigeren.. daarna even rustig in en uit geademd..
TTF wrote:je meot de blauwe draad uit je radio hebben dat is de remote deze schakeld als ware de versterker aan en uit..
q01z wrote:TTF wrote:je meot de blauwe draad uit je radio hebben dat is de remote deze schakeld als ware de versterker aan en uit..
dat had ik ook al begrepen..
maar toen ik die had aangesloten deed hij het niet.. dus tsja, hij zit nu op de gele draad.. wat mn contact-slot-voedings-draad-iets zou moeten wezen, maar dat is het dus niet
q01z wrote:-pioneer radio-cd speler met stuurbediening [werkt nog niet.. slechte ontvangst helaas]
-climac 300watt versterker.. ==> werkt, nu nog maken dat hij ook uitgaat. denk extra schakelaar ff bouwen ofzo.. [kabel dat hij alleen aangaat wanneer de radio aanstaat is ook een idee]
-2x JBL 150watt RMS speakers.. ovaal maat onbekend.