En als ie af is wil ik hem samen met de GT5 van mn broer op de foto

Moderator: webmasters
Michel... ik ben al tijden op zoek naar gele. En dan niet de lampjes maar ook die bolletjes waar de lampjes in moeten. Maar wil met zoiets nooit de eerste de beste prijs van 20ofzo lappen. Zoiets zou naar mijn mening een paar euri moeten kosten... Dus als je wat weetMBa@NL wrote:Alleen nog gele pitjes in de koplampen en het verhaal is compleet!
En ook nu weer misstaat die motorkap helemaal niet en heeft het wel iets
op eBay staan een aantal advertenties van H1 lampen waarvan geclaimd wordt dat ze geel zijn maar uit zo'n zelfde advertentie heb ik H3 lampen en die vallen mij wat tegen...Job wrote:Bedankt voor alle reacties!
ennuh... romy en michel hebben jullie 't gezien?!?! De ouderwetse en authentieke oranje knippers
!
Helaas werkt de rechter niet... en kwam ik daar pas na 't monteren van de morettes achter! Misschien met de frik. meeting maar weer ff stoeien
! pfff.... en ze zitten eindelijk
!
Michel... ik ben al tijden op zoek naar gele. En dan niet de lampjes maar ook die bolletjes waar de lampjes in moeten. Maar wil met zoiets nooit de eerste de beste prijs van 20ofzo lappen. Zoiets zou naar mijn mening een paar euri moeten kosten... Dus als je wat weetMBa@NL wrote:Alleen nog gele pitjes in de koplampen en het verhaal is compleet!
En ook nu weer misstaat die motorkap helemaal niet en heeft het wel iets!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Thanksgrietje wrote:Oranje knipppeerrss
morettes staan goed hoor
Voor 't mooie was ik iets te laat thuis om mooie kwaliteitsfoto's te schieten... Achja.. 't kan niet altijd mee zittenq01z wrote:
maaruhm, waar blijven de foto's Jobpie!