genoeg scooters eruit gereden die op de teller zogenaamd 100 gingen
terwijl mijn honda mb5 hooguit 80 ging.
enige scooter die ik gehad hebt met een redelijk kloppende teller (tot 80 km/h) was de peugeot speedfight.
Idd, teller wijkt onwijs af, maar hij liep 110 op de teller. Maare ik wil niet nog zo'n discussie aangaan. Daar heeft Joost trauma's aan en we hebben al een soortgelijk topic over GTs en GTIs
ik heb een hele tijd met een honda ss50 gereden met een 85cc cilinder en een 19mm carb.
en een mb met 125cc en een 24mm carb en een homoet uitlaat, en nog een honda mtxr2 met 80cc en een honda mtx 110cc.
zelfs nog een cita en ook nog een scooter, een gilera runner.
Dat de tellers flink afwijken is allang bekend ja, maar een vriend van me met een Sr2000 met een behoorlijke 50 setup(gilardoni, 19mm, minarelli spruitstuk, multivar, hebo koppeling en een Yasuni R. Zijn teller gaat voorbij de hondertwintig en loopt gewoon door, laatst geklokt met Tim@X en haalde 95 autoklok
20-08-2007 wordt geschiedenis geschreven
Voer voor je hoedenplank, tast toe proef die woofer...
@ Armando: Als je maanden met zo'n ding bezig bent om hem op te knappen maak je toch geen winst? Kijk je hebt hem goedkoop gekocht dus als je hem verkoopt maak je op de scooter/brommer wel winst maar op jezelf niet. Je kan er dan toch beter een kopen die al in elkaar zit, die ff spuiten uitlaatje erop en what-so-ever en dan de uren die je over houdt voor de baas werken, d?n heb je pas winst. Maar kan ook mijn logica zijn hoor. Ik vind t wel grappig om te zien hoe die brommertjes opgeleukt worden, Slick van t forum heeft zelf ook een brommertje gepimpt, door de voorvork te verlengen enzo, ziet er gaaf uit!