kind op marktplaats

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

mpm
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 85
Joined: TueFeb07, 2006 9:08:31 PM
Location: Friesland

Post by mpm »

kakanox wrote:wij willen ook alleen de lusten en niet de lasten...
daarvoor hebben we VOORBEHOEDSMIDDELEN
even goed denk ik dat dit een geintje is eigenlijk.


Groot probleem is dat men veel te veel vertrouwt op voorbehoedsmiddelen. Faalpercentages worden ook zeer regelmatig v??l te rooskleurig weergegeven.
M'n Spot is ter ziele...
2005: 32 alcoholboetes per verkeersdode door alcohol, 179000 snelheidsboetes per verkeersdode door snelheid. Spee's beleid door de plee.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

mpm wrote:
kakanox wrote:wij willen ook alleen de lusten en niet de lasten...
daarvoor hebben we VOORBEHOEDSMIDDELEN
even goed denk ik dat dit een geintje is eigenlijk.


Groot probleem is dat men veel te veel vertrouwt op voorbehoedsmiddelen. Faalpercentages worden ook zeer regelmatig v??l te rooskleurig weergegeven.


ach, wij doen 't inmiddels al een aardig tijdje zonder zwanger te worden.. tenminste, voorzover ik weet :lol:

om ff serieus te worden, het is in mijn leventje nu 1x misgegaan in zoverre dat we zeker wisten dat ons voorbehoedsmiddel zich niet betrouwbaar had gedragen. MAP + weekje ziek zijn was voldoende voor mijn toenmalige vriendinnetje om een zwangerschap te voorkomen, in de daaropvolgende 8 jaar geen gedonder meer gehad.. ik maak me niet zo'n zorgen.

en als misswibbel dan toch onverhoopt zwanger mocht worden... dan komt ons kindje zo'n 2 jaar eerder dan de bedoeling zo ongeveer was denk ik. nog geen ramp...

Post Reply