ik zou het nog een keer navragen als ik jou was.
Ik heb van de rdw het antwoord gekregen dat het pas verplicht is bij de apk als je auto van na 31 dec. 92 is, daarvoor niet.
volgens mij staat dat u9 altijd op je papieren als je standaard een katalysator hebt.
telefoonnummer rdw: 0900 0739 (10cent per minuut)
katvervanger
Moderators: denny, vtspower, webmasters
heren..:
Mijn AX is geimporteerd zoals sommige al wel in de gaten zullen hebben. namelijk 23-05-2002 is m'n AX geimporteerd vanuit duitsland.
De datum van eerste toelating in duitsland is: 06-11-1992.
Nou is mijn vraag mag ik dan ook een katvanger ofniet? ben wel benieuwd En op m'n kentekenbewijs staat er bij bijzonderheden: GEEN
Dus mag ik nou wel of geen katvanger.
De groeten en alvast bedankt Tim
Mijn AX is geimporteerd zoals sommige al wel in de gaten zullen hebben. namelijk 23-05-2002 is m'n AX geimporteerd vanuit duitsland.
De datum van eerste toelating in duitsland is: 06-11-1992.
Nou is mijn vraag mag ik dan ook een katvanger ofniet? ben wel benieuwd En op m'n kentekenbewijs staat er bij bijzonderheden: GEEN
Dus mag ik nou wel of geen katvanger.
De groeten en alvast bedankt Tim
AX i'm loving it
officieel vanaf 31 dec 92 moet er fysiek een cat onder zitten. Als je een auto hebt van voor die tijd is het zeuren dat er geen cat onder zit hetzelfde als janken omdat je een sportuitlaat hebt.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Bij mijn auto is datum eerste afgifte Nederland 8 december 1997 en datum eerste toelating 20 februari 1989.
Heb er geen U9 bijstaan en er zit ook geen cat. onder.
Dus ik denk dat het echt om datum eerste toelating gaat.
@TDV GTI, ik denk dus dat jij geen cat.nodig hebt.
Vind er weer zo'n hele cat. discussie plaats
Heb er geen U9 bijstaan en er zit ook geen cat. onder.
Dus ik denk dat het echt om datum eerste toelating gaat.
@TDV GTI, ik denk dus dat jij geen cat.nodig hebt.
Vind er weer zo'n hele cat. discussie plaats
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Nu in de testfase beland...