Anders weet ik even de maten niet meer van wat er nu inhangt.....
Al valt het kraken wel weer mee, denk dat er toch iets rammelt af en toe maar niet zo zeer aan de speaker. Toch gaat het weer kriebelen en wil ik nog wat mooiers. Iemand tips?
en iemand die misschien weet wat voor maten het zouden kunnen zijn? Ik heb er nu van die ovale hoedenplankspeakers in mn deuren hangen...
Misschien heb je wel gewoon sluiting in je speaker draden ...ik zou dat ff bekijken ... voordat je er weer nieuwe speakers in zet...
Grtz,
WeetJeWel
Helaas is de ax overleden.. maar hij zit mij nog diep in het hart .. Helaas toch geen AX maar een peug 106 1.5d .. Tja moet kilometers maken voor me werk en dat is met bezine niet leuk meer .....
Weetjewel wrote:Misschien heb je wel gewoon sluiting in je speaker draden ...ik zou dat ff bekijken ... voordat je er weer nieuwe speakers in zet...
Grtz,
WeetJeWel
Ja dat kan ook..... Probleem is alleen ook een beetje dat ik steeds meer en beter wil dus misschien dat ik toch wel nieuwe speakers koop. Leuk zo'n hobby....
Als je dan toch nieuwe speakers koopt beding daar dan ook wat gratis speakerdraad bij Zit je sowieso goed ..
Helaas is de ax overleden.. maar hij zit mij nog diep in het hart .. Helaas toch geen AX maar een peug 106 1.5d .. Tja moet kilometers maken voor me werk en dat is met bezine niet leuk meer .....