Mark wrote:Ik heb 4 neon balken onder de auto. Onder de voorbumper en achterbumper. En langs 2 langs de zijkant. 7 kleuren instelbaar.
Heb een beetje een algemeen vraagje over dat neon van je. Je zegt "7 kleuren instelbaar", maar bedoel je daarmee dat je kan kiezen uit 7 kleuren of dat je in totaal 7 kleuren hebt en dat het steeds van kleur naar kleur springt? Ik zou namelijk graag gele neon willen hebben, maar in de Autostyle staan maar 4 constante kleuren en 1x de optie voor 7 verschillende kleuren (incl. geel) maar dan springt et wel steeds van kleur naar kleur Vind et een beetje stom dat geel niet in een standaard kleur te krijgen is!
@ Mekkio: Volgens mij kun je dan kiezen op welke kleur je de neon wil laten branden. Weet niet of ze die bij Autostyle ook hebben maar ik heb het volgens mij wel eens in zo'n gids zien staan.
Weetjewel wrote:Ik ben van de week aan de kant gezet door mijn beste vrienden van de bermgestapo (aka klpd) met het verzoek om de lampjes in te leveren die ik bij mijn voeteneinde had gemonteerd in de auto van mijn broertje .. kreeg geen boete maar moest wel het zaakie eruit halen...
Hoe wisten ze dan dat je die lampjes erin had gezet in een andermans auto?
uuhh ff testritje maken met de bak van me broertje......
Helaas is de ax overleden.. maar hij zit mij nog diep in het hart .. Helaas toch geen AX maar een peug 106 1.5d .. Tja moet kilometers maken voor me werk en dat is met bezine niet leuk meer .....