Kan er nog een foto en tekst bij gevoegd of veranderd worden deze tekst slaat naar mijn mening nergens op.
JPG gezien op internet en auto heeft andere LM wielen en zijskirts onder de voorbumper. Verder was de rode bies verwijderd en een bredere rode bies aangebracht lager op de auto. De koplampen waren aan de bovenzijde door zwarte verf verkleind.
Antraciet/zwarte AX GT, stond op de Willemstraat in Eindhoven t.o.v. kwikfit.
Opvallende kenmerken: Halflederen interieur (het is waarschijnlijk dus een GT Chic, maar het plaatje zat er niet op), geen achterspoiler, vijfspaaks sportvelgjes
Kenteken ZH-59-NR
Kheb een zelfgemaakt flyertje onder de ruitenwisser achtergelaten
Joost wrote:ik heb net wat GTI's en GT injecties toegevoegd.
helaas blijkt er (al langer geleden) iets fout te zijn gegaan met de GT Carbs die foto's moet ik nog even terug zoeken.
ook is er 1 SPORT toegevoegd!
wanneer kunnen we nou zelf iets aan die kentekens gaan doen? moet ik me anders binnenkort eens uitslopen in PHP om de boel werkend te krijgen? of wordt er al iets mee gedaan?
Joost wrote:ik heb net wat GTI's en GT injecties toegevoegd.
helaas blijkt er (al langer geleden) iets fout te zijn gegaan met de GT Carbs die foto's moet ik nog even terug zoeken.
ook is er 1 SPORT toegevoegd!
wanneer kunnen we nou zelf iets aan die kentekens gaan doen? moet ik me anders binnenkort eens uitslopen in PHP om de boel werkend te krijgen? of wordt er al iets mee gedaan?
Ik heb net ff zitten kijken , MAAR YT -15 - FF staat er wel op met ID nr 100 , Ik heb toch echt ID nr 15 . ??????????. of kom ik nu achter de vorige eigenaar ????
Cees wrote:Ik heb net ff zitten kijken , MAAR YT -15 - FF staat er wel op met ID nr 100 , Ik heb toch echt ID nr 15 . ??????????. of kom ik nu achter de vorige eigenaar ????
heb net alle kentekens van die sportjes in Nederland ff nagetrokken En dan niet de importjes! Origineel Nederlandse AX Sports zijn Zeeeeeeer schaars.... Van degene die op de rdw-site staan hebben er nog 2 apk... Mijn Ex en die andere ex-lid.