Er zitten alleen geen mistlampen in, er zit gewoon een wit plaatje voor, de aansluiting zat er wel, maar ik heb een keer mijn voorbumper verloren aan een paaltje dus die zitten er nu niet meer, erg jammer maar ik vind het zo ook wel wat hebben
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
De ax is net weer voorzien van nieuwe remblokken voor (dit was echt nodig), Nieuwe bougies en nieuwe bougiekabels, (hij stotterde heel erg).... De ax rijd nu weer super!!!!
wat kost een setje bougiekabels nou nog? (ik heb laatst ook mijn bougies vervangen en denk nu dat ik beter ook gelijk nieuwe kabels mee had kenne nemen.)
Bij mij komen er dit weekend ook andere bougies en bougiekabels in. heb nog een mooie set silicone bougiekabels van me AX-sport liggen iemand een idee of die in mijn GT mogen/passen?
Bij mij komen er dit weekend ook andere bougies en bougiekabels in. heb nog een mooie set silicone bougiekabels van me AX-sport liggen iemand een idee of die in mijn GT mogen/passen?
nee dat mag echt niet kan je grote problemen verwachten
nee dat mag echt niet kan je grote problemen verwachten
je moet ze denk ik maar aan Denny geven
Ghehe, weet je wat die dingen kosten Zijn nieuw man...
De ax stotterde dus nog steeds ...vandaag is de modulator vervangen, Kan iemand mij misschien vertellen wat een modulator is en waarvoor die dient?...........ik hoop dat hij nu niet meer stottert...maar jah... das nog ff afwachten.
Hij stottert niet vaak en er zit ook totaal geen logica in. Als hij stottert houd ie erg in en gaat schokken, de snelheid verlaagt meestal iets, soms trek ie hem er weer uit. als ik tijdens dit stotteren moet remmen slaat ie af zodra ik de koppeling intrap.Als ik de koppeling loslaat slaat ie meestal al rollend weer aan..als ik stil moet staan bv bij een stoplicht (tijdens het stotteren) slaat ie af en wil ie de eerste 5 min niet meer starten ( waarschijnlijk verzuipt ie dan want hij stinkt dan erg naar benzine. er is al veel geprobeert en veel vernieuwd maar het probleem blijft.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is....als er verder vragen zijn...vraag maar.
Het weer heeft geen invloed....en hij stottert na ongeveer 15 a 30 min.. rijden (maar ook niet altijd ) dus denk dat de motor dan wel warm is. Ik heb er van de week nog 500 km mee gereden en toen deed ie het goed....en vanmorgen was het ff weer mis....vanmiddag reed ie weer goed.........heel vaag allemaal