GT-stuur: naaf?

Alles wat in de auto zit en niet elektrisch is.

Moderator: webmasters

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by IceByte »

Yep, met een aantal rode strepen, dat was dus een volcane, jammer dat dr verder weinig van past in een AX, was verder een strakke ZX, op de schade na dan :P

Heb verder geen idee hoe schaars die Volcane's zijn, weet wel dat er nog iemand anders bij de club is met een zelfde stuur.

Mekkio
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Mekkio »

pcrodent wrote:Hij stuurt inderdaad heerlijk :)

Yep, heb zelf ook een lekker GT-stuurtje erin zitten bij de mijne en hij stuurt idd heerlijk ;) Alleen zit ik wel met een probleempje, wat me niet standaard lijkt... Mijn richting gaat niet meer uit als ik door een bocht ben gegaan :?
Ik zie op et ouwe stuurtje wel een pen zitten die eruit steekt, dus ik denk dat dat is om je richting uit te zetten. Maar dan vraag ik me af waarom dat niet op ee GT-stuur zit. Lijkt me namelijk niet zo dat geen enkele GT zelf z'n richting uit moet zetten als ik :? Tis een nieuw type stuur, op een nieuw type 1.1 :?

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by IceByte »

Mekkio wrote:
pcrodent wrote:Hij stuurt inderdaad heerlijk :)

Yep, heb zelf ook een lekker GT-stuurtje erin zitten bij de mijne en hij stuurt idd heerlijk ;) Alleen zit ik wel met een probleempje, wat me niet standaard lijkt... Mijn richting gaat niet meer uit als ik door een bocht ben gegaan :?
Ik zie op et ouwe stuurtje wel een pen zitten die eruit steekt, dus ik denk dat dat is om je richting uit te zetten. Maar dan vraag ik me af waarom dat niet op ee GT-stuur zit. Lijkt me namelijk niet zo dat geen enkele GT zelf z'n richting uit moet zetten als ik :? Tis een nieuw type stuur, op een nieuw type 1.1 :?

Heb je een nieuw type GT stuur erin zitten, dan kan je dat ding zo overzetten, zit dr op vast met een borgveer, als je die loshaalt kan je em zo overzetten, scheelt weer gedoe :D

Post Reply