Ald ik de boel zo gelezen heb dan is het een prachtauto tijd om mn nette kleren aan te trekken en naar de dealer ga voor een testrit denk.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Ja geloof het wel ergens. Als ze niet ouder dan een week zijn want dan heb ik er wel weer eens in zitten sleutellen ofzo. Net als vroeger bij het buitenspelen zeg maar
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Sander wrote:Ja geloof het wel ergens. Als ze niet ouder dan een week zijn want dan heb ik er wel weer eens in zitten sleutellen ofzo. Net als vroeger bij het buitenspelen zeg maar
ey dat is een bekend probleem..
ik was vd week in mn goede Gsus broek van 120,- mn bumper aan het spuiten.. mooi dat ik nu een zebra broek heb
Ik ben er trots op dat ik kan zeggen dat ik nog nooit een broek duurder dan 50 euro heb gehad.
Sander wrote:Ja geloof het wel ergens. Als ze niet ouder dan een week zijn want dan heb ik er wel weer eens in zitten sleutellen ofzo. Net als vroeger bij het buitenspelen zeg maar
ey dat is een bekend probleem.. ik was vd week in mn goede Gsus broek van 120,- mn bumper aan het spuiten.. mooi dat ik nu een zebra broek heb
Dan ben je ook flink dom bezig! Ik heb ook zo'n gsus trui van 120 euro maar die krimpen als de pest in de wasmachine! Denk je beetje kwaliteit te kopen is het gewoon rotzooi!
Haha, ik ben trots te zeggen dat ik nog nooit een broek van onder de 50 euro heb gekocht Goedkoopste spijkerbroek is al gauw 50 euro man
in Budel, hier om de hoek zo ongeveer, zit een zaak waar ze van die 501-model spijkerbroeken verkopen voor 6 euro/stk. dan heb je er 8+nog geld over voor een snickers of 2..