Klepveertang.

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

pechie
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by pechie »

Valt eigenlijk wel mee, maar als er iedere keer wat is, noem ik me zelf wel vaak nou dan heb je pechie. En stuk is ie toch al, en alles wat je er aan doet, kan het alleen maar beter worden.

nu ik je toch tref, onderste kapje glijd er zoaf, maar dat kapje wat er boven zit, zit me een partijtje verrot. drie boutjes. maar dan er nog uit.

waar zit ie nog meer vast klem,

eerdere ervaringen zijn goed hoor. heb twee nieuwe gehad in het begin, tja, en nu je weer in je tweede jeugd zit, wil je weer een ax. rijdt nu zelf een woon werk zx maar als het even mee zit, staan er weer twee voor de deur hoor.

Gewoon lekker om er aan te werken,

pechie gehad voor vandaag.
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.

Elsje
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Elsje »

ja dat middelste kapje...
soms zit het mee en soms zit het tegen. Vrijdag kreeg ik em er in 3 seconden in! maar meestal moet je gewoon even duwen/trekken. Het kost me ook altijd een paar knokkels ;-)
groet,
elsje
:)

Done: ax kopen

pechie
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by pechie »

Bij de zx geen enkele last.... ook ruimte zat denk ik. Ben even gestopt. Er is meer aan de hand. Er komt een andere motor in. als het mee zit. gelijk de koppeling meepakken. Ik ga even voor makkelijk. maar hoor ik morgen.

Er woont hier op de buurt waar ik woon, een monteur. en vertelde me dat er een hoop blokjes liggen bij zijn werk. Het is een risico, maar even op de makkelijke mannier. Kon het niet laten lopen.

groetjes...
geen pechie van daag.
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.

Post Reply