Waggel 2010 van 13 t/m 16 mei
Moderators: Browny, webmasters
Vanmiddag chef Waggel aan de lijn gehad.
Maar het officiële beleid is hetzelfde als vorige jaren; alleen Citroëns op het terrein met een uitzondering voor auto's die een caravan komen afleveren. Dat laatste omdat een caravan trekken met een 2cv dan weer wat lastig is.
Maar na het afleveren van de (vouw)caravan weer netjes buiten het terrein parkeren met de niet-Citroën.
Dus Ivar moet maar veel golfplaat in HY vorm op zijn J7 plakken, dan leiden wij ondertussen de aandacht van de vrijwilliger bij de toegang wel af
Ik hoop wat eerder naar Waggel te gaan zodat we een beetje een eigen hoek hebben.
Verder is er voor de eerste 10 AXClub equipes bij de toegang een aardigheidje!
Wel even bij de toegang aangeven dat je van de AXClub bent.
Maar het officiële beleid is hetzelfde als vorige jaren; alleen Citroëns op het terrein met een uitzondering voor auto's die een caravan komen afleveren. Dat laatste omdat een caravan trekken met een 2cv dan weer wat lastig is.
Maar na het afleveren van de (vouw)caravan weer netjes buiten het terrein parkeren met de niet-Citroën.
Dus Ivar moet maar veel golfplaat in HY vorm op zijn J7 plakken, dan leiden wij ondertussen de aandacht van de vrijwilliger bij de toegang wel af

Ik hoop wat eerder naar Waggel te gaan zodat we een beetje een eigen hoek hebben.
Verder is er voor de eerste 10 AXClub equipes bij de toegang een aardigheidje!
Wel even bij de toegang aangeven dat je van de AXClub bent.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage

Voorstel is om een pot te maken voor de barbecue, overig eten, frisdrank, bier en ontbijt van 25 euro pp voor de vrijdag t/m zondag mensen en 17,50 voor de zaterdag/zondag mensen.
(Met deze bedragen kwamen we vorig jaar mooi uit.)
Wijn of sterke drank zelf meenemen. Zelf heb ik gezien het weer alvast een flesje beerenburg ingeslagen
Vanwege Hemelvaartsdag gaan we vrijdag boodschappen doen. Neem dus ook wat te drinken en te snaaien mee als je op donderdag komt.
Voor het eten op donderdag wordt wel gezorgd!
Ik ga een grote pan campingmacaroni maken. Met sla.
Een kaartje van de locatie is in de openingspost toegevoegd.
Wie zorgt voor de bingo?
Wijn of sterke drank zelf meenemen. Zelf heb ik gezien het weer alvast een flesje beerenburg ingeslagen

Vanwege Hemelvaartsdag gaan we vrijdag boodschappen doen. Neem dus ook wat te drinken en te snaaien mee als je op donderdag komt.
Voor het eten op donderdag wordt wel gezorgd!
Ik ga een grote pan campingmacaroni maken. Met sla.
Een kaartje van de locatie is in de openingspost toegevoegd.
Wie zorgt voor de bingo?
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.

Rio97 wrote:Voorstel is om een pot te maken voor de barbecue, overig eten, frisdrank, bier en ontbijt van 25 euro pp voor de vrijdag t/m zondag mensen en 17,50 voor de zaterdag/zondag mensen.
Wijn of sterke drank zelf meenemen. Zelf heb ik gezien het weer alvast een flesje beerenburg ingeslagen![]()
wat voor bier? aub geen grolsch...

verder, prima, goed idee, lekker makkelijk!