geluid komt mij ook bekend voor.. maar dan wel het meest als ik een parkeervak uitdraai oid met wat gas.. of flink wegtrek ergens, echt metaal tegen metaal..
persoonlijk begin ik steeds meer te denken dat mijn draagarmen niet goed vastzitten onder het vloerkleed.. of.. wat ook nog wel gebeurd --> dat de schokdempers neit goed vast zitten!
dat is eigenljk nog wel een goede om te controleren, Netheo.. die onderste ring van je schokdempers.. anders kunnen je schokdempers beetje klapperen in je poten..
na -6 verlagen is het één geratel
Moderators: denny, vtspower, webmasters
dat dacht ik in den beginne ook. Veerpoot volledig losgehaald en ik kon de boel wel een stuk aanspannen. Het doffe geklop was toen weg maar ik zit nog steeds met het geratel.q01z wrote:geluid komt mij ook bekend voor.. maar dan wel het meest als ik een parkeervak uitdraai oid met wat gas.. of flink wegtrek ergens, echt metaal tegen metaal..
persoonlijk begin ik steeds meer te denken dat mijn draagarmen niet goed vastzitten onder het vloerkleed.. of.. wat ook nog wel gebeurd --> dat de schokdempers neit goed vast zitten!
dat is eigenljk nog wel een goede om te controleren, Netheo.. die onderste ring van je schokdempers.. anders kunnen je schokdempers beetje klapperen in je poten..
wat de draagarmen betreft, dat kan het ook wel zijn, alleen had ik het al lichtjes voordat ik ze beiden veranderd had vorig jaar. Nu is het echt een hels lawaai. Binnenkort wiellager rechts veranderen en hopen dat het gedaan is, anders weer met de handen in het haar
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
deze zijn allemaal nieuw en ik zie niet in hoe je die verkeerd kan monteren??? ik ben mecanicien dus ik doe het op een heel natuurlijke wijze lolq01z wrote:fussee speling?
fussee's willen nog wel eens sneuvelen bij verkeerd demonteren...
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
bij mij begint het nu meer en meer constanter te worden. Dus het lijkt meer en meer op een versleten wiellager. En tussendoor slaagd men uitlaatbuis nog eens tegen de stabistang. Dus ik denk dat ik volgende week de wiellager ga veranderen en mijn stabistang onderaan met blokjes ga naar beneden halen zodat deze niet meer tegen de uitlaat bonktJoost wrote:gisteren gemonteerd en ook een andere set goed gebalanceerde banden/velgen maar nog niet het gewenste resultaatNetheo wrote:en wat zijn de bevindingen???Joost wrote:ik ga van de week mijn nieuwe middelste motorsteun plaatsen.
eum, hoe dan??? met de gsm??? ik twijfel of het hoorbaar is. het is meer een voelbaar geratel maar ik zal het eens proberenMNM(tm) wrote:Kun je niet even een geluidsopname maken hoe het probleem klinkt als je rijdt?