degene (AX 1.4i TRS, AX 1.4i TRS, MERC W115, MERC 409)
Moderator: webmasters
Heel goed gezien Henk Bats
Ik heb em zelf ook (die Twinny Load).
Ben een tijdje bezig geweest met die koker netjes oplijnen met de kogel, maar daar voor zit een andere beugel die ook aan de trekhaak zit in de weg.
Aan die in de weg zittende beugel is de elektra plug mee bevestigd, dus moet daar nog aanmodderen wat dat betreft.
Ik heb em zelf ook (die Twinny Load).
Ben een tijdje bezig geweest met die koker netjes oplijnen met de kogel, maar daar voor zit een andere beugel die ook aan de trekhaak zit in de weg.
Aan die in de weg zittende beugel is de elektra plug mee bevestigd, dus moet daar nog aanmodderen wat dat betreft.
Dankjewel Kees! (en de rest!) Reken maar dat de 3 ton .. misschien dit jaar misschien volgend jaar, op de teller staat.
Maar even iets heel anders:
Als je bij Mastenhose langs gaat, hem verlost van een setje wielen en ze monteerd.
Ziet dat er zo uit: (klik voor totaalplaat)
(buiten wezen spelen)
Verder op de sloop geweest en daar volledig gedeformeerd geraakt na het zien van een ooit mooie Image en Allure.
Heb nu wel mn achterlappen inclusief roestig montagemateriaal.
Voorlappen had ik al van Bruin-Witje mogen doen herleven. (Grietje b'vo!)
Morgen komen een zwarte dakspoiler en geschuurde GT bumper in mijn richting. (dank dennis)
Ben heel benieuwd naar het totaalplaatje !
Maar even iets heel anders:
Als je bij Mastenhose langs gaat, hem verlost van een setje wielen en ze monteerd.
Ziet dat er zo uit: (klik voor totaalplaat)
(buiten wezen spelen)
Verder op de sloop geweest en daar volledig gedeformeerd geraakt na het zien van een ooit mooie Image en Allure.
Heb nu wel mn achterlappen inclusief roestig montagemateriaal.
Voorlappen had ik al van Bruin-Witje mogen doen herleven. (Grietje b'vo!)
Morgen komen een zwarte dakspoiler en geschuurde GT bumper in mijn richting. (dank dennis)
Ben heel benieuwd naar het totaalplaatje !
Mooie foto ard!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Inderdaad. Maar ik vinnum zo ook heel schattig dus het kan zijn dat ik uiteindelijk zo'n GT bumper achterwege laat.
Wel ga ik nog zo zachtjes aan op zoek naar een GT interieur. Vanwege die zelfde kleurstelling zwart/grijs met rood accenten.
Zag gisteren op de sloop een verzopen exemplaar dus ga ff bellen.
Wel ga ik nog zo zachtjes aan op zoek naar een GT interieur. Vanwege die zelfde kleurstelling zwart/grijs met rood accenten.
Zag gisteren op de sloop een verzopen exemplaar dus ga ff bellen.
Pffts, 75 euro voor een verweerd interieur met brandgaten.
Die ouwe molukker die ze daar in dienst hebben doet me steeds verassen met zn vraagprijzen.
en @ Rio: het is een 3 onder 1 kap, dat deel is net van eigenaar verwisseld dus als ze hebben gespaard voor een nieuw dakje zet ik mn AX d'r weer onder. Faptime
Die ouwe molukker die ze daar in dienst hebben doet me steeds verassen met zn vraagprijzen.
en @ Rio: het is een 3 onder 1 kap, dat deel is net van eigenaar verwisseld dus als ze hebben gespaard voor een nieuw dakje zet ik mn AX d'r weer onder. Faptime
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
Uhm nee, gezien het 4 banden zijn met 1 mm profielMastenhose wrote: Hopelijk heb je wel de banden laten wisselen?
Afijn, Ard, moet je niet wat updaten!
Wat een ENORM gave TRS heb jij gekocht man! Jaloers Gewoon géén roest achter de koplampen, langs de raam rand, in de deurinstap, op de dorpels..
Alleen een mini-mietstje in de kofferbak. Echt
Mooi ding man, echt!
En die TGS Me = sooo inlove met die TGS haha. Stil, zuinig, vlot, geen rammels en gvd 275.000 km erop. Geweldig. En hij rijd verukkelijk, kan er weinig/niets slechts aan verzinnen nog.
Super bedankt dat ik die mocht lenen Als je hem langer kwijt wilt Ik moet nog 2/3 weken afstanden rijden
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Kees behoort alle credits voor de TGS te krijgen.
Echt, als ik het voor het zeggen had: AX Club Monteurs Bokaal voor slalombx! (Een oevre prijs)
Nou weet eindelijk nog iemand hoe ik me moet voelen als die TGS weg is. Want denk niet dat het voor mij zinnig is 3 wagens te hebben staan (incl. Mini, excl. First)
Ja, nog geen update vanwege drukte.
Wel alvast wat losse-pols plaatjes.
In het weekend van de meeting ben ik weer onthaast.
Tuurlijk kan je de TGS nog lenen, houdt ie van
Het enige minpunt wat ik bedenken is dat je ff staande wordt gehouden door de muffige lucht / kvs lucht als ie in de zon heeft gestaan.
(Maar mss moet ik gewoon mn tanden vaker poetsen )
Echt, als ik het voor het zeggen had: AX Club Monteurs Bokaal voor slalombx! (Een oevre prijs)
Nou weet eindelijk nog iemand hoe ik me moet voelen als die TGS weg is. Want denk niet dat het voor mij zinnig is 3 wagens te hebben staan (incl. Mini, excl. First)
Ja, nog geen update vanwege drukte.
Wel alvast wat losse-pols plaatjes.
In het weekend van de meeting ben ik weer onthaast.
Tuurlijk kan je de TGS nog lenen, houdt ie van
Het enige minpunt wat ik bedenken is dat je ff staande wordt gehouden door de muffige lucht / kvs lucht als ie in de zon heeft gestaan.
(Maar mss moet ik gewoon mn tanden vaker poetsen )
Nee inderdaad niet. Meer dan genoeg boetes momenteel.
T'is dat het zo plenst, anders was ik zo met Grietje onder de kap gedoken. (mn zilvere koffer vol crack lag nog achterin de tgs)
Denk dat ik voor de avondritjes de Mini maar aanslinger Mag ie ook weer een keer.
Vind het wel appart dat er ooit een eigenaar is geweest die de bestuurderskant 'netjes' afplakte voor het schilderen (met een bokkepoot ofzo)
En aan de bijrijderskant totaal niet
p.s: pardon my french
T'is dat het zo plenst, anders was ik zo met Grietje onder de kap gedoken. (mn zilvere koffer vol crack lag nog achterin de tgs)
Denk dat ik voor de avondritjes de Mini maar aanslinger Mag ie ook weer een keer.
Vind het wel appart dat er ooit een eigenaar is geweest die de bestuurderskant 'netjes' afplakte voor het schilderen (met een bokkepoot ofzo)
En aan de bijrijderskant totaal niet
p.s: pardon my french
soms ben je blij als je niet in t gooi woontPgoddijn wrote:Het is oeUvre, but I'll allow it .
Afijn, Ik zou idd dat dimlicht ff maken. Kan wel ff helpen wellicht kom toch die koffer crack brengen!
Met die missende uitlaat val je niet bepaald 'niet' op ofzo, damnit. Zelfs die sportuitlaat van peet maakt minder herrie!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
't is hier gewoon redneck-country hoor. Van tijd tot tijd heeft er iemand es zin om er een spelletje voor de buitenwereld van te maken.grietje wrote:soms ben je blij als je niet in t gooi woontPgoddijn wrote:Het is oeUvre, but I'll allow it .
Net indianen eigenlijk.
Thanks voor de koffer en mss helpend handje
hmm ja, rednecks
Hoe dan ook, toch echt te nat en te donker voor die koplamp. Morgen wellicht?
Maja, je TGSje laat ik ff uitlijnen en ik ga die sigaretten aansteker aansluiten want dat vind ik wel irritant
Hoe dan ook, toch echt te nat en te donker voor die koplamp. Morgen wellicht?
Maja, je TGSje laat ik ff uitlijnen en ik ga die sigaretten aansteker aansluiten want dat vind ik wel irritant
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).