okee, mooi dat dat werkte bij jouw.
Ik heb precies het zelfde probleem alleen bij mij kwam het euvel naar boven toen ik net me bougies had vervangen. Dacht dat ik verkeerde bougies had gekocht dus oude weer teruggedaan maar probleem bleef.
Dus ik zat meer te denken aan bougie kabels, verdeelkap etc. wat ik eventueel heb gesloopt met het monteren van de bougies... :s
Net in het donker bougie kabels aangesloten op me nieuwe bougies maar overal komt een vonk vandaan. Niet allemaal even helder maar toch.
En het vreemde is ook dat het niet de steeds zelfde bougies zijn die een zwakkere vonk geven. Bougie kabel setje is 45e bij de brezan dus liever eerst zeker weten.
Wat kan het probleem zijn? Thnx!
Stotteren en inhouden
Moderators: denny, vtspower, webmasters
iemand? Brandstof filter wou ik vervangen want volgens mij zit het origineel na 153.000 km er nog onder :S. Maar die plastic band zit er strak overheen en voor en achter de filter zit plastic dus krijg hem er niet uitgeschoven...
Voor de rest al een keer olie, oliefilter, luchtfilter vervangen en injector schoongemaakt. Naast dat hij stationair nooit helemaal regelmatig loopt en bij koude start snel uitvalt bij weinig gas nooit problemen gehad.
Voor de rest al een keer olie, oliefilter, luchtfilter vervangen en injector schoongemaakt. Naast dat hij stationair nooit helemaal regelmatig loopt en bij koude start snel uitvalt bij weinig gas nooit problemen gehad.
Citroën ax 1.1 injection plaisir
Het kan goedkoper, maar als je overal vonken vandaan ziet komen heb je misschien wel overal kortsluiting, maar aangezien je auto nog niet in vlammen is opgegaan mag je rustig ademhalen en vrolijk een bougiekabelsetje gaan aanschaffen. Heb die van mijn GTI voor 2 tientjes nieuw gehaald en ze waren nog race-blauw ook
Vonken betekend dus dat je kabels gaar zijn (lekken), zal gekomen zijn doordat ze oud zijn en juist kapot zijn gegaan doordat je eraan hebt getrokken om ze los te halen.
Ben benieuwd, maar succes
Vonken betekend dus dat je kabels gaar zijn (lekken), zal gekomen zijn doordat ze oud zijn en juist kapot zijn gegaan doordat je eraan hebt getrokken om ze los te halen.
Ben benieuwd, maar succes
vanmiddag brandstof filter vervangen en verdelerkap schoongemaakt maar zonder resultaat. Ook me bougie kabels eraf gehaald en doorgemeten maar lijken allemaal in orde.
Komt echt heel veel lucht uit me motorblok als ik die slang bovenop los maak. Auto rijdt nog steeds bokkig maar in stationair lijkt hij lekker te lopen.
Iemand nog een idee? denk dat ik morgen gewoon naar de garage ga want moet vrijdag naar oktoberfest...
Komt echt heel veel lucht uit me motorblok als ik die slang bovenop los maak. Auto rijdt nog steeds bokkig maar in stationair lijkt hij lekker te lopen.
Iemand nog een idee? denk dat ik morgen gewoon naar de garage ga want moet vrijdag naar oktoberfest...
Citroën ax 1.1 injection plaisir