waarvoor een lage achteras

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

biker
Vlotte starter
Vlotte starter

Post by biker »

Heel eng hoor, om dingen een naam te gaan geven.......maar goed, een aantal van jullie zijn dat zeker zo gewend.

De start van het onderwerp ging over een achteras waaraan gerotzooid wordt........
Ik kan mij er persoonlijk nog steeds niets bij voorstellen dat mensen op dat niveau aan een auto sleutelen en blijf bij mij standpunt dat er echt goed over auto's wordt nagedacht voordat zij een keuring ontvangen om veilig op de openbare weg te mogen rijden. Blijkt dat in de praktijk anders, dan worden ze, net als deze week de Senseo-koffie-apparaten, teruggeroepen naar de dealer.
En al die gesprekken over dit en dat, zus en zo.....dit speelt volgens mijn beleving parten op een circuit en niet op de weg in ons land en omgeving.
Weet je waar het een beetje op lijkt? Toen ik nog een klein jochie was, had ik een karretje, gemaakt van een onderstel van een kinderwagen. Met andere kinderen op de buurt ging je dan ouwenelen over wat je allemaal nog meer met dat karretje kon doen aan verfraaiing en dergelijk.......Uiteindelijk werd het karretje zo opgetuigd dat zelfs daardoor het karretje bijna niet meer op de wieltjes bleef staan......Misschien hangen jullie daar nog een beetje in vast :wink: .

Allemaal alvast een goed weekend. Piet Paulusma zei net dat het tot volgende week vrijdag nog heel goed weer blijft........hahahaha!

Joost wrote:
biker wrote:Lees ik het nu goed........geef je je autootje een naam.......... :roll:
ja een naam, en zo zijn er meer, nigel, elsje ,witje, brockje, deviltje, cupje...
je moet ze ook lief hebben!
ach ben blij dat dit (door mij gesplitste) topic nu een positieve wending heeft gegeven.
dus waarom verlagen:

looks en wegligging
Ik ben blij dat ik ook nog motor rij.........

Happytree
AX Master
AX Master

Post by Happytree »

Wel beetje naïef om te zeggen dat aan een auto sleutelen geen verbetering op kan leveren, want ze zullen er wel heel goed over nagedacht hebben.

Denk dat de eerste bedoeling van een Ax was, boodschappen doen, ritjes rond om huis, dan denk ik dat die grotere bodemvrijheid wel prettig is op die franse boeren wegen.

En dat je zegt dat je het sleutelen maar aan de profs moet overlaten zegt meer over je eigen capaciteit, een ax zit simpel in elkaar en maakt het dus mogenlijk ook zelf er aan te sleutelen.

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

Biker .... het lijkt er niet op,.... het is precies zo ! :D (in mijn geval dan)

en als een ander dat nou leuk vind, en daar niemand mee tot last is, dan is dat toch geweldig :D

Zelf vind ik een verlaagde auto mooi,..... en als autoliefhebber zijnde kijk ik graag naar de auto... en dan is het niet zo gek dat ik hem voor mezelf zo mooi als mogelijk maak .... ik kan mijn creativiteit er in kwijt, en ik word er fucking happy van :music
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

biker
Vlotte starter
Vlotte starter

Post by biker »

Jammer dat mensen geen respect voor iemand's mening kunnen opbrengen en gelijk met modder gaan gooien. Zo happy ben je dus blijkbaar niet.........
Over iemand's capaciteiten praat ik helemaal niet in het forum en jij bent al helemaal niet in de positie om over die van mij te oordelen, dat blijkt wel uit het niveau waarop je schrijft.
Wil je het hier leuk hebben en houden op het forum zou ik zeker mijn stijl een beetje matigen, ik denk dat de mede-forumleden dit zullen beamen.

Ik stop hier verder mee want ik ben wel een happy mens.

Fijn weekend!

Happytree wrote:Wel beetje naïef om te zeggen dat aan een auto sleutelen geen verbetering op kan leveren, want ze zullen er wel heel goed over nagedacht hebben.

Denk dat de eerste bedoeling van een AX was, boodschappen doen, ritjes rond om huis, dan denk ik dat die grotere bodemvrijheid wel prettig is op die franse boeren wegen.

En dat je zegt dat je het sleutelen maar aan de profs moet overlaten zegt meer over je eigen capaciteit, een AX zit simpel in elkaar en maakt het dus mogenlijk ook zelf er aan te sleutelen.
Ik ben blij dat ik ook nog motor rij.........

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by denny »

OK tijd voor mij om te sluiten. Er hangt toch een vreemde irritantie vage niet goed voelende sfeer in dit draadje. Blijkbaar heeft Joost ook al eens moeten schoffelen (ik kan dit echter niet terugvinden). Ik heb het gevoel dat ik dat ook weer moet doen dus de kroeg is dicht. Het antwoord op de vraag is gegeven en beargumenteerd.

Gedeeltelijk door jezelf veroorzaakt meneer BIKER, je komt her en der zelf nl nogal kleinerend over met je sugestie dat we kinderen zijn. Zou ook wat aan je eigen houding doen
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Locked