Goede voornemens !

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

citrofenwick
Total admin
Total admin

Post by citrofenwick »

Rio97 wrote:Vanavond nog een goed voornemen ontdekt: mijn inkomende mail beter verwerken en de mede bestuursleden verzoeken om wat meer relevante topic titels te gebruiken ;)
(Wat ook voor mij geldt...)

Ongeveer twee uur bezig geweest om een specifiek Citroën mailtje terug te vinden...
Betreffende mailtje had iets te maken met een bezoek aan een schuur in een voorstad van Parijs waar ze wat ouwe Citroën's bewaren :wink:
Leuk om te weten dat jullie het nog niet vergeten zijn 8)

Citrosan
AX Master
AX Master

Post by Citrosan »

Onze 2 AXen in topconditie maken, voor zover dat al niet het geval is, eens kijken of we een andere baan kunnen vinden :jump: iets met meer structuur erin.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Citrosan wrote:Onze 2 AXen in topconditie maken, voor zover dat al niet het geval is
Dat moet jullie toch lukken, zoveel is daar niet meer voor nodig toch ? :D

Ik heb gewoon sinds ik heb gezegt dat ik geen boetes meer wil rijden (begin dec) ook niets meer gehad :dance
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Post Reply