slijpen zelf weet ik eigenlijk niet, dit had ik zelf niet gedaan. Lijkt me weinig moeilijk met het juiste gereedschap, plaatmateriaal is ontzettend dun. (ik heb het juiste gereedschap niet..)
Maar misschien dat het daarom ook wel weer lastig is, het deukt en verbuigt snel
AX club lid Aspeve heeft volgens mij zijn kasten helemaal zelf uitgeslepen; maar volgens mij was het bij hem ook zo gebeurd. Hij heeft er later een GT skirtset overheen gekit.
bedenk wel dat je inprincipe zoals ik erbij reed (zonder skirts) strafbaar bent vanwege het scherpe randje. Zoiezo was ik strafbaar omdat mijn achterwielen tever buiten mijn wielkasten kwamen, maar met skirts was dit weer minder dan 3 cm en mocht het wel weer.
AEZ velgen
Moderator: webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Skirts uitslijpen is niet moeilijk met een goede slijptop of een dremeltje. Met stift uittekenen en gaan met die banaan.
Je hebt redelijk veel speling omdat de skirt vrij fors zijn.
Wel aan de onderkant van de skirts aftekenen, je moet een stukje plaat overhouden om de skirts op te kunne kitten.
Wel goed de ontstane randjes tegen roest behandelen, liever te veel dan te weinig.
Je hebt redelijk veel speling omdat de skirt vrij fors zijn.
Wel aan de onderkant van de skirts aftekenen, je moet een stukje plaat overhouden om de skirts op te kunne kitten.
Wel goed de ontstane randjes tegen roest behandelen, liever te veel dan te weinig.