AX zeer licht

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

DLS
AX Master
AX Master

Post by DLS »

Glenn@nl wrote:een AX is ook niet voor in het water :roll:

maar idd.. k zou ook niet zonder cv en elektrische ramen kunnen.. en die fraaie maar zware GT deurpaneeltjes :o
i agree with the water part ;)

Mja ik vind elektrische ramen toch wel erg lekker :).. En dat ding weegt toch al geen drol.. Die van mij zit op 750 kG. als dat ding nog veel lichter wordt, en ik ga er mee de dijk of een grote brug over, en het waait. Dan is dat ding al zo zenuwachtig als wat.. nee ik vind em best zo...
Mijn wie=wie
Image
Image

Citroën AX 1.4i TGS
Opel Astra G Caravan 2.0 DTL

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

DLS wrote:
Glenn@nl wrote:een AX is ook niet voor in het water :roll:

maar idd.. k zou ook niet zonder cv en elektrische ramen kunnen.. en die fraaie maar zware GT deurpaneeltjes :o
i agree with the water part ;)

Mja ik vind elektrische ramen toch wel erg lekker :).. En dat ding weegt toch al geen drol.. Die van mij zit op 750 kG. als dat ding nog veel lichter wordt, en ik ga er mee de dijk of een grote brug over, en het waait. Dan is dat ding al zo zenuwachtig als wat.. nee ik vind em best zo...
de 1.0 de 638 :D
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

DLS
AX Master
AX Master

Post by DLS »

mja 1x windkracht 6 / 7 en je gaat bijna schuiven.. :P. moet je dus opletten..als ze een waarschuwing geven dat je niet meet aanhanger over de brug mag, ook niet met die AX doen :P
Mijn wie=wie
Image
Image

Citroën AX 1.4i TGS

Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Mark »

Ik weet 99% zeker dat je electrische ramen het ook onder water doen. Auto verlichting brand onder water ook gewoon.

Maar goed als je een klapper hebt gemaakt of in het water beland en je deur is vervormd gaat je raam ook niet meer open.

Daar heb ik een hamertje tik voor. Wel zo'n veilig idee.

Maar of je nou echt makkelijk door een ax raam naar buiten kan komen? Dan moet je dat kleine raampje wat niet zakt ook eruit meppen en die styl ertussen. Anders moet je wel heel dun zijn.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

DLS
AX Master
AX Master

Post by DLS »

haha.. daar heb je ook wel weer een punt. Toch heb ik wel een hamer in de auto liggen.. netjes aan de middenconsole..
Mijn wie=wie
Image
Image

Citroën AX 1.4i TGS

Post Reply