Inge Arts aka Inge (AX CHIC U9 ´91)
Moderator: webmasters
Hoi, welkom hier.
Heb al zo'n vermoeden welke het is
En dat is een nette heb ik begrepen!
Wel een risico om een AX op de meeting te kopen; dan staat iedereen er om heen om 's flink commentaar te geven
Heb al zo'n vermoeden welke het is

En dat is een nette heb ik begrepen!
Wel een risico om een AX op de meeting te kopen; dan staat iedereen er om heen om 's flink commentaar te geven

K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage

de chiq van kevin dus
die ziet er op de foto netjes uit.

als je nou een halve maand eerder was, had je de bowling-meeting nog kunnen meemaken, zo te zien kun je namelijk bowlen
(nou ga ik weer
, ik hou al op
)

als je nou een halve maand eerder was, had je de bowling-meeting nog kunnen meemaken, zo te zien kun je namelijk bowlen

Last edited by DuFF on ThuDec06, 2007 8:17:23 PM, edited 1 time in total.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
zo goed?inge wrote:ja sorry, maar je kunt toch zien welke personen er het meest opstaan!DuFF wrote:inge wrote:![]()
hahaha dat ben ik helemaal niet joh!!
dat is mijn schoonzusje!!!daarom heb ik zo'n hekel aan een hyves met te veel foto's
dan weet je ook wie het is!
weet je nu hoe ik eruit zie dan!?

Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- Beginnend AX liefhebber
zo kun je geen betere uitzoeken!!DuFF wrote:zo goed?inge wrote:ja sorry, maar je kunt toch zien welke personen er het meest opstaan!DuFF wrote:inge wrote:![]()
hahaha dat ben ik helemaal niet joh!!
dat is mijn schoonzusje!!!daarom heb ik zo'n hekel aan een hyves met te veel foto's
dan weet je ook wie het is!
weet je nu hoe ik eruit zie dan!?
hahaha, ik sleutel er heeel veeel aan..inge wrote:hier moet je me even bijhelpen vrees ik!grietje wrote:hahahainge wrote: en het vrouwenbestand moet inderdaad uitgebreid worden.
ben je alleen n rijdende of ook n sleutelende vrouw?
groetjes![]()
mijn optie staat er niet tussen![]()
sleutelende vrouw en zeer afentoe rijdend.. zo vaak rijden mijn monsters niet(klik mn onderschrift voor mn site anders
)
maar staan meestal stil omdat er iets stuk aan is

=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
ja n echt sleutelende dame!CitroCin wrote:Welkom Inge!
Leuk wagentje, alleen nog even er op wachten......dat is minder natuurlijk!
Gezellig weer een dame erbij!
Groeten van weer een sleutelende dame van een goed rijdende AX (alhoewel er nog wel wat aan moet gebeuren) en tot de 16e
moet ik ook gaan leren is natuurlijk wel top als ik mijn eigen wagentje kan onderhouden!!
en ik wil NU al mijn auto'tje
-
- AX Spaster Mammer
niet gaan dwingen inge
hij moet eerst nog effe gerepareerd worden! 
is idd de chic die ik kortgeleden gekocht heb. Had 'm zelf willen gaan rijden, maar kreeg zoveel verbouwplannen dat ik het zonde vond. Daarnaast wist ik nog niet wat de witte GT precies allemaal voor gebreken heeft en daarom was het verstandiger om deze voor inge te reserveren

is idd de chic die ik kortgeleden gekocht heb. Had 'm zelf willen gaan rijden, maar kreeg zoveel verbouwplannen dat ik het zonde vond. Daarnaast wist ik nog niet wat de witte GT precies allemaal voor gebreken heeft en daarom was het verstandiger om deze voor inge te reserveren

-
nee hoor je heb liever n goed werkende auto dan dat ik weer stil sta!kevin.broke wrote:niet gaan dwingen ingehij moet eerst nog effe gerepareerd worden!
wil je ook niets overhaast willen doen!
-
ik voel me helemaal vereerd jongens!DuFF wrote:Oh ja, effe special voor Kevin: ik ken Inge als een nieuw axclublid.
en geldt deze reactie voor elk nieuw clublid dat ik welkom heet kevin?
![]()
de hierbij geplaatste berichten hebben puur betrekking tot het clubgevoel, en dienen niet als enig versierende pogingen gezien te worden.
kijk n vrouw bij de club is natuurlijk veel leuker dan al die mannen!
jullie mogen me leren sleutelen