******************** apk

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

denk idd dat het grootste gedeelte kleine zeurpuntjes zijn omdat er toevallig een steekproef gaande was 2 bruggen verder ofzo.

Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2265
Joined: ThuJul03, 2003 9:52:45 PM
Location: Bodegraven

Post by Mark »

CO probleem is ook goed terug te dringen door ff op dure benzine te gaan rijden. Ik ben ook al eens afgekeurd met goedkope benzine. Zat er iets van 30% overheen. Shell V-power erin gegooid. Weer laten controleren. Toen zat ik er RUIM onder.

Van die ruitenwisser snap ik ook niet. Mijn laatste APK heb ik mijn zwart gespoten achterlichten erop laten zitten. En mijn wisser staat ook in het midden. Gewoon in 1x goed gekeurd.

Dit jaar vrees ik voor van alles... Met dat onderstel gekloot is er vast wel ergens een rubber APK technisch gezien niet meer in orde. Of een draagarm / fusee. Remleidingen of wat dan ook. Hoef gelukkig pas in maart. En vertel er altijd bij dat ze niks mogen repareren. Worden ze meestal wat makkelijker. Anders moeten ze nog een keer keuren. (Tenzij het keihard afkeur is natuurlijk)
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

mijne is ook gewoon gekeurd met ruitenwisser in 't midden, waggelvlaggetje en kruis aan achteruitkijkspiegel, en die sticker bovenaan me raam.

allemaal dingen die het zich zogenaamd zouden belemmeren, ..... dan zit nog geen eens die tomtom erbij :twisted:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Ik ben er ook goed tegen in gegaan, maar het mocht natuurlijk zoiezo al niet meer baten. Ach, de echte afkeur punten ga ik wat aan doen, en volgende week mag ie weer :) Niet zelfde garage uiteraard.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Post Reply