my car amps drive me a little bit crazy Ok je moet eens alles proberen dus ik heb de gain van mijn sony wat lager gezet en wat blijkt ik kan terug toto 50 gaan maar nu doet men andere versterker voor men woofer hetzelfde hij springt op protection wanneer er een liedje met veel bas speelt en hij op maximum staat. De gain van deze amp staat al meer dan een jaar op maximum en nu bdgind deze dan ook nog eens raar te doen !!! ik geraak er echt niet meer aan uit, ik had beter mijn vorige versdterker gehouden maar nee ik wilde meer en nu heb ik niets
Ga je met een signaal kabel naar achter dan zijn daar van bv caliber signaalvormers voor die deze splitten naar bv 2 of meer versterkers. Deze zijn ook nog een instelbaar qua signaalnivo, zodat ze dus naar jouw wens zijn af te regelenen (cross over bv). De luxere hebben een remote zodat je eventueel aanpassingen vooruit kan doen.
ut_paterke wrote:Voor audio apparatuur nooit massa gebruiken.
... bla bla
Daar ben ik het niet met je eens. Vroeger is dat wel eens anders geweest, maar tegenwoordig is de massa heel goed als minpool te gebruiken, gewoon zorgen dat wanneer je de massa als minpool gebruikt, dat doet op een stuk schoon staal.