dat kleine groene filtertje, daar komen de gassen van kleppen uit, en dat filter zorgt er dus voor dat het ontlucht, en ik ruik helemaal niks, zelfs als ik een uur vol toeren rij en als ik dan onder de kap kijk ruik ik niks.
ik kan je wel adviseren een goede te halen.
buisjes heb ik overigens zelf op maat gemaakt hoor.
werkt perfect voor zover ik weet...
die pijpen voor je luchtfilter... heb je die bij Remco carssystems gehaald?? Heb ik ook gedaan maar ik had maar 1 rechte blauw hoes en 1 met een verdunning er op. Zat die 2de er gewoon bij?
En over die rode streepjes op je km teller... 1ste versnelling 50km/u, 2de versnelling 90km/u, 3de versnelling km/u. Is er in gezet als je geen toeren teller had... max aantal toeren is standaard +/- 6.500 rpm dus goed door trappen die kar!!!
misschien moet je eens bij de betere automaterialenwinkel langs gaan voor een compressiehersteller... busje zooi voor je motorolie. En je wilde het eigenlijk niet horen maar v-power... helpt echt!! ik tank niet anders. Ook als het ?1.48 kost!
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
voor een 1.4 multipoint TU3 is eigenlijk 7000 r/min het maximum volgens de fabriek
toerenteller moet je niet naar kijken, die heeft daar helemaal niks mee te maken. is ongeveer net zo nuttig als die wijzerplaat tot 180 km/h in sommige 106 Rallyes die allemaal harder lopen.
verder: die GTItjes stoppen mits origineel vanzelf met doortrekken bij 7250 r/min. tip: niet in een snelle (circuit)bocht proberen, tenzij je de vliegen op de motorkap van je achterligger eens van dichtbij wil bestuderen.
v.andriessen wrote:misschien moet je eens bij de betere automaterialenwinkel langs gaan voor een compressiehersteller... busje zooi voor je motorolie.
dit vind ik zo'n onzin he... er is niks dat je compressie hoger maakt of terug brengt naar het originele behalve je kop vlakken, kool op je zuigers en een motorrevisie.
Oh sorry hoor... was maar een suggestie. Ik heb het zelf ook nooit gedaan... maar ja ze verkopen het wel... als het dan niet werkt...
Last edited by v.andriessen on ThuMay10, 2007 7:52:58 PM, edited 1 time in total.
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
nee v-power maakt ook je kleppen schoon zodat ze weer goed sluiten en dat er geen zooi meer boven op zit, dus een beter flow van je mengsel.
die compressie hersteller vult (schijnbaar ) eventuele krassen op... nu ik het opschrijf...klinkt inderdaad een beetje dom....
Doe maar niet!!
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
ok, ik tank wel een keer V-power, heb al van meerdere mensen gehoord dat dat goed is voor je motor enzo, was 't zelf ook al van plan sowiso, maar nu toch maar een keertje echt doen dan
die compressiehersteller klinkt een beetje als BS, als ik geld heb komt er toch een kopvlakking dus dat komt wel goed... ooit
Als je al met V-power of BP Ultimate begint moet je het voor langere tijd tanken anders werkt het niet. Het is natuurlijk niet met 1 keer tanken schoon etc.
Maar goed, gewoon goede brandstof (dus geen Tango achtige meuk) erin scheelt al wat denk ik.
Tja en wie kan iets zwart op wit geven dat Tango slechte brandstof heeft??
Tango is overigens van Q8. Dus dat is ook een bekend merk.
Had altijd het idee bij m'n vorige auto dat ie het beste liep op Tango 98. Was overigens een moderner motorblok dan die in de AXjes ligt.
Had naar mijn gevoel meer PK met Tango 98 dan de keren dat ik bij Esso 98 of bij Total Ultimate getankt had.
het is wel echt zo dat de witte pompen B-klasse benzine krijgen, dus tjah, dat zal bij de een meer het geval zijn dan bij de ander.
en voor langere tijd V-power tanken... jah ik ben maar een studentje en ben bang dat ik daar toch echt geen geld voor heb helaas
het is toch wel aan de dure kant, en 1x een volle tank red ik wel maar langere tijd, over hoelang hebben we het dan, hoeveel volle tanken?