Lost Key Citroen Ax

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

er was een sponsor gevonden,
en de ax rijd weer rond met nieuwe koppakking en alles, en apk !

:shock:

dus dat gaat nog helemaal goed komen met de Lost Key promo ax.
Spreken is goud, Ductape is zilver.

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

Image

Image

de organisatie van Lost Key, met de Promo-ax.

als mensen nog leuke ideeën hebben om de auto te 'pimpen' in uiterlijk, dan mag dat hier gewoon vermeld worden :) .
Spreken is goud, Ductape is zilver.

stefaan5089
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 563
Joined: MonMay07, 2007 8:30:36 PM
Location: Haaltert; België

Post by stefaan5089 »

Leuk om te zien dat het weer goed is gekomen met de AX (y) :music

Wat versta je onder pimpen voor deze 'voiture'?

Zwarte folie om de achterruiten te verdonkeren, GTi-spoilertje achteraan, GT(i)bumper vooraan met verstralers?

Hebben jullie een logo, dat je er zelf (met een spuitbusje verf of zo) kan opzetten over de volledige zijkant? Een soort van grafitti zeg maar.

Bij een promowagen hoort natuurlijk ook een dakdrager met luidsprekers en in de auto een micro.
AX 1.0 Tonic '95
C5 HDI 110 '02

stefaan5089
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 563
Joined: MonMay07, 2007 8:30:36 PM
Location: Haaltert; België

Post by stefaan5089 »

Ik heb nog een achterwissermotor met wisserarm (geen wisser) liggen. Als je er iets kan mee doen breng ik hem evt de 21e.

Het is een slopertje van .een Ph2. Het motortje heeft 2 kleine stekkers (mijn Ph3 heeft 1 grote).
AX 1.0 Tonic '95
C5 HDI 110 '02

Joseph
AX Starter
AX Starter
Posts: 17
Joined: ThuApr12, 2007 7:50:28 PM
Location: Vlissingen, Zeeland, Nederland
Contact:

Post by Joseph »

zo dat is even geleden!
Ik had allannng de hoop opgegeven met deze AX. toenalle remmen kapot waren de koppakking en ja wat was er eingelijk niet kapot aan de auto had ik de moed opgegeven.

Toen werd ik gebeld door mede bestuurslid Jos (eigenaar vande AX) ofik een rondje methem wou rijden. en jahoor.. daar zat ik weer.. alsofhet dedagdaarvoor was dat we de befaamde 'speenvarken' video maakten (thnx DuFF) waar ik met een slippende V-snaar over de snelweg moest om bij de garage tekomen met AX.

Reed ik nu in een APK gekeurde, keurige AX :shock:

wonder boven wonder.

Ahfijn hij krijgt volgensmij nog een paintjobmet idd iets van onze stichting erop :)
Hij wordt niet volgezetmet Lost Key reclame, we latendat overaan onze sponsoren, die kunnen een jaarlang met een respectievelijke sticker op de auto komen die op al onze events aanwezig zal zijn al het icoon van de stichting.

Net als de auto heeft de stichting hetzelfde, als iedereen denkt dat het ten dode is opgeschreven gaathet gewoon door alsof het altijd top gegaan is :P

Never Give Up!



ik wil voor het voorgaande en bij voorbaat de club bedankenvoor steune n expertise en een hoop spullen die we hebbeng ebruikt om deauto volledig te krijgen (specaal bedankje voor Stefaan Vagende)


lijktme idd vet om er eenleuk bodykitje omheen te bouwen.. ik weet nog niet waar ik dit vind en hoeveel ons dat gaat kosten.. we moeten ook festivals bekostigen enzo...


gtrz,
Joseph
(jah dat is dus de negerin de motorjack,liggend op de motorkap als de meest foute missbeach ever)
Project AX - Lost Key promo car
Status: APK gekeurd! en in gebruik voor promotie!

Post Reply