Heel hoog toeren!!??

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

lexie
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 80
Joined: SunNov05, 2006 7:28:09 PM
Location: Etten-Leur
Contact:

Post by lexie »

Nou daar ben ik weer!!!

Nieuwe pakking ertussen! computer resetten!!
Motor af laten koelen!
starten en.......!!
g*dv*rd*mm* nogsteeds hoog toerental!!!!

Nu weet ik het egt niet meer!!

Weet iemand nog een mogelijkheid??

:( :( :( :(

grz Lex

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Re: Re

Post by MNM(tm) »

lexie wrote:Nou het was al voor ik mijn 1.4 injectie systeem erop had gezet! dus dat zou het in theorie niet kunnen zijn!!!

Hoe kan ik een stappenmotor vinden! om schoon te maken!??

grz lex
Met het ombouwen van 1.1i naar 1.4i heb je ook het injectiehuis vervangen. De stappenmotor zit aan het injectiehuis vast, dus die kan het dan ook niet zijn.
Zaken die in het injectiehuis aanwezig zijn en onderdeel uitmaken van het elektrisch meet- en regelsysteem zijn:
  • gasklep potentiometer
  • temperatuursensor luchtaanvoer
  • stappenmotor
  • injector
Zaken die NIET in het injectiehuis aanwezig zijn, maar w?l deel uitmaken van het elektrisch meet- en regelsysteem:
  • lambdasensor
  • MAPS (Manifold Absolute Pressure Sensor)
  • koelwatertemperatuur sensor
  • ...d'r was nog iets, maar daar kan ik nu ff niet op komen :oops:
Heb je met de ombouw naar 1.4i ook de gehele kabelboom (in het motorruim) vervangen?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

lexie
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 80
Joined: SunNov05, 2006 7:28:09 PM
Location: Etten-Leur
Contact:

Post by lexie »

Yes Yes Yes!!!!!!! (y)

Eindelijk!! GEMAAKT!! :P

Wat het was....!?

Rechts van je injectie systeem zit een stekkeraansluiting! deze zit met 4 boutjes vast! als je deze open haald zitten er sleepcontacten in!
(als je hem niet open haald ook maar toch) :|

deze sleepcontacten lezen de stand van je gasklep! als je dus heel dat kapje verdraaid leest hij dus de stand van de klep op een ander punt! zo kun je deze dus verstellen!!!

let wel op.... dat je het kapje teveel draaid! anders start hij natuurlijk niet meer!

En dus heb ik hem afgesteld op een lager toerental! 8)

En hij rijdt weer als een Zonnetje!
"lag het toch nog aan mijn injectie systeem! dus was het niet bij mijn vorige injectie huis! :roll:

In ieder geval! Heel erg bedankt voor jullie reacties!! :lol:

Grz Lexie

Post Reply