Dan is dat het dus ook al niet. En de nokkenas en vliegwiel blokkeren tegelijk. Dus de distributie zou goed moeten staan. Dan zal het probleem toch elders zitten.
Maar is kijken wat een ander blok kost compleet met ecu en alles erbij.
Waarschijnlijk makkelijker en sneller dan dit op te gaan lossen.
Problemen na koppakking vervangen. SPOED!
Moderators: denny, vtspower, webmasters
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

-
- AX super weirdo
- Posts: 4657
- Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
- Location: Hardinxveld-Giessendam
- Contact:
Gelukkig, dat korsakoff begint me parten te spelenJoost wrote:arnie wrote:Euhmm, die zit toch op een spie? Die kan je dus niet omdraaien...Mark wrote:Krijg net van de dealer te horen dat het hoogstwaarschijnlijk toch de distributieriem is.
Met als opmerking of het nokkenastandwiel los is geweest. En dat is die...
Alleen niet gemarkeerd en gewoon weer teruggezet. Maar dan zit dat blokkeer gat natuurlijk ergens anders. Niet op de plek waar die daarvoor zat.
Zou dat het probleem kunnen veroorzaken?
Of heb ik niet goed opgelet met reviseren...
jij hebt wel degelijk goed opgelet.
volgens mij past het maar op 1 manier

Freude am Fahren.