Vuurwerk!
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX super weirdo
Re: Vuurwerk!
Fietspomp wrote:31 december weer alles opblazen wat niet van mij is
(Geen AX'en natuurlijk he)
Hier kan ik wel pissig van worden...... laat andermans spullen aub ff lekker heel....of je pakt hier mensen mee die veel hebben betaald voor hun spullen, of de gemeentebelasting gaat weer omhoog .....
Even een voorbeeltje
Hier in nieuwerkerk hebben ze ook het autootje van een oud vrouwtje opengebroken... vuurwerkbommetje geplaatst.... en het autootje kon naar de sloop..... het omaatje heeft geen munten om weer een nieuwe auto te kopen...... en dat omdat een paar kutapen even 20 seconden hun lol moesten hebben.....
Opblazen die gasten !!!
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- Archivaris
Re: Vuurwerk!
Rock's wrote:Even een voorbeeltje
Hier in nieuwerkerk hebben ze ook het autootje van een oud vrouwtje opengebroken... vuurwerkbommetje geplaatst.... en het autootje kon naar de sloop..... het omaatje heeft geen munten om weer een nieuwe auto te kopen...... en dat omdat een paar kutapen even 20 seconden hun lol moesten hebben.....
Opblazen die gasten !!!
1 auto, wat ik op de plaatselijk zender (BladTV) heb gelezen zijn er 2 auto's geweest die het moesten ontgelden. Beide van mindervaliden mensen zonder geld.
Groetjes,
Michel
dat zou ik ook nooit doen hoor.
Ik blaas wel dingen op, maare die maak ik dan meestal zelf weer.
Bijvoorbeeld een houten kist gemaakt en die proberen op te blazen...
Of een aluminium schaal zo hoog mogelijk proberen te schieten...
Ik blaas wel dingen op, maare die maak ik dan meestal zelf weer.
Bijvoorbeeld een houten kist gemaakt en die proberen op te blazen...
Of een aluminium schaal zo hoog mogelijk proberen te schieten...
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !
Siervuurwerk is wel mooi...
Maar al die megaklappers (vooral illegale troep) die maanden van tevoren uit belgie (en verder) worden geimporteerd...
In Oktober begon 't feest hier al. En idd, die lawinepijlen en andere illegale knallende troep worden enkel gekocht om de spullen van 'n ander te slopen. Beetje triest al zeg ik het zelf...
Mensen die ze hiermee oppakken moeten ze tussen 21 en 3 uur 's nachts in de bak gooien met oud en nieuw.
Maar al die megaklappers (vooral illegale troep) die maanden van tevoren uit belgie (en verder) worden geimporteerd...
In Oktober begon 't feest hier al. En idd, die lawinepijlen en andere illegale knallende troep worden enkel gekocht om de spullen van 'n ander te slopen. Beetje triest al zeg ik het zelf...
Mensen die ze hiermee oppakken moeten ze tussen 21 en 3 uur 's nachts in de bak gooien met oud en nieuw.
-
- AX liefhebber
-
- AX Master
vuur werk??? vroeger vond ik het ook geweldig nu vind ik het zwaar irritant idd ga lekkr die flits kasten op blazen dan voor mn deur de prullebak slopen en de honden bang maken voor de rest vind ik sier vuurwerk wel ook erg mooi en kijk er graag naar
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
MAZDA POWER!!!
MAZDA POWER!!!