Heel erg veel roest...

Alles aan de buitenzijde van de AX (spiegels, gril, bumpers enz)

Moderator: webmasters

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

Davidwerf wrote:Het is inderdaad een groene, al vind ik hem meer blauw. Maar ja ik werk veel inhet weekend en in de avond. Overdag volg ik (ook) een HBO studie. Maare Duff, ken ik jou dan toevallig?

nee ik deed maar een gok, heeft de ax de wieldoppen in de kleur van de auto? zal wel niet.

en ik wil overdag wel een keer langskomen om te kijken en foto's te nemen als je t niet erg vind. :)
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Davidwerf
AX Starter
AX Starter

Post by Davidwerf »

Tot nu toe weinig tijd gehad, maar misschien wordt het wel eens tijd om mijn ax onder de loep te nemen.
Hij begint ook wat motorkuren te krijgen.
Probleem: Als de auto hlaf warm is valt hij na het starten weer snel uit. Alleen als je veel gas geeft blijft hij net aan. Als hij dan pakt dan draait ie vol toeren om daarna weer terug te vallen en weer bij te pakken.
Hierdoor rij je erg schokkerig weg.
Ook krijg ik het idee dat hij begint in te houden. Hij trekt af en toe slecht en je moet meer gas geven dan anders om hem op de snelweg op 120 km/uur te houden. Het is net dat de motor dan niet lekker draait.

Misschien komende zondag een leuk moment voor mensen van de regio Walcheren om met meerdere even te kijken en wat te knutselen?
Ik hoor het wel!

Post Reply