Je spreekt jezelf een beetje tegen...
Losroyos wrote:De ideeën zijn er, De meeste lijkt het echt mega bruut te worden.
Losroyos wrote:ga nog ff geen plannen verklappen voor iemand het steelt
En dan:
Losroyos wrote:Alleen ik moet ff werk zien te vinden.
Losroyos wrote:Alleen Geld rolt niet vanzelf je portomone in, + ik moet nog is opzoek naar een garage ofzo want alles buiten doen is ook niet prettig.
Losroyos wrote:Dat er veel geld en tijd in gestoken word.
Je hebt zoals ik 't tussen de regels doorlees geen geld om een auto normaal te onderhouden (geen geld voor een radiateur etc.).
Dan wil je er wel een garage en een auto bij. In die auto wil je dan ontzettend veel geld pompen om er een showauto van te maken...
Begrijp me niet verkeerd, het is heel goed om dromen te hebben en om je dromen te verwezenlijken in je leven.
Aan de andere kant wil je ook uit huis omdat het nog weleens escaleert met je broertje, dan kom je in een begeleid wonen project, waarbij je minimale financiële middelen tot je beschikking hebt om rond te komen.
Daarbij komt dan ook nog dat je (nog) geen werk hebt...
Zorg gewoon dat je je leven op orde krijgt!
Stap in dat begeleid wonen-project, zorg zodoende dat je leert om voor jezelf te zorgen.
En als je dan graag wilt investeren, investeer dan in het halen van je rijbewijs! Dan kun je lekker gaan toeren in de mooie AX die je al hebt!
Ik vind het leuk om te lezen dat je zo gedreven bent hoor, en het laatste wat ik wil is je dromen aan diggelen gooien... Ik uit alleen m'n mening en het enige dat ik daarvoor heb gebruikt om m'n mening op te baseren, zijn de dingen die je zelf hebt gepost in de afgelopen
maand?