Precies! De plek waar zo'n sleurhut hoort Ellende die dingen, we hadden er ook 1, maar tegenwoordig huren we er 1 op locatie Veel makkelijker en kortere reistijd.
en omdat mn ontsteking +- 1graad te laat staat, maken de vlammen/klappen uit de uitlaat het af
@duff, ik zie agenten wellis omkijken, maar ik ben dr nog niet mee aangehouden ik rij er (gek genoeg ) ook erg rustig mee.. ja wel hard over rotondes/bochtjes enzo.. maar geen hoge snelheden
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
lijkt me een goed besluit. Om hem een beetje te laten blaffen kan je ook grotere injectoren nemen en de brandstofdruk wat opvoeren. Als je dan met vol gas je gas los laat en je drukt je gaspedaal weer heel licht in dan begint ie ook te mormellen achterin.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
En zoals altijd steelt Marc weer de show. En terecht!
Witte velgen zijn inderdaad echt prachtig. Krijg weer helemaal heimwee naar mijn ouwe zwarte racertje. Had je dat nou van mij afgekeken, of zaten die er nog niet onder toen je bij mij langs kwam voor die skirtset?
Sander wrote:lijkt me een goed besluit. Om hem een beetje te laten blaffen kan je ook grotere injectoren nemen en de brandstofdruk wat opvoeren. Als je dan met vol gas je gas los laat en je drukt je gaspedaal weer heel licht in dan begint ie ook te mormellen achterin.
Wat mijn Tomos met terugloper dus ook deed
Het idee is leuk, maar laat ik maar niet zo veel onzin gaan hobbie'n aan mijn AX....
back on-topic maar weer?