1:16 lopende GTcarb kan ook niet, maar toch doe ik het.
overigens kan k me niet voorstellen dat ik ooit gezegt heb dat 1:17 niet mogelijk is met een GT. alhoewel 1:14/1:17 echt heel groot verschil is.
40*14=560km
40*17=680km
verder boeit me dat verbruik niet zo, dat zal je best halen..
maar zoals je zelf al zegt, het blokje hoeft niet lang mee te gaan en als je die keuze idd zelf al gemaakt hebt, dan maakt dit allemaal niet zo uit. En ik snap die keuze
kakanox wrote:Mooi. 1:17 was overigens niet onder mijn rechtervoet, maar onder die van Angelika, met een uitzonderlijk fris blok
Angelika met een uitzonderlijk fris blok? Rijdt dat ding alweer dan? Kan me zoiets herrineren van alleen maar problemen met dat ding?
Het barst hier van de tegenstellingen en ik moet er echt niet op gaan reageren, maar doe dat nu toch alweer.....
Jij leest niet zo goed.. ding rijdt alweer meer dan een halfjaar en is sneller dan menig andere GT.. ook weer door een uitzonderlijk frisse 1.4 met - bij aanschaf - nog geen 20.000 km erop
Het barst hier van de tegenstellingen en ik moet er echt niet op gaan reageren, maar doe dat nu toch alweer.....
Bullshit dus, je leest alleen niet goed
Maar goed, onnodig commentaar als het bovenstaande en getwijfel aan mijn geloofwaardigheid... twijfel eerst eens aan jezelf en als je daaruit bent, ga dan je eigen wie=wie vervelen... Ik heb leuk speelgoed en leuke AXjes, dat weet ik wel.
Last edited by kevin.broke on WedFeb15, 2006 12:14:05 AM, edited 1 time in total.
voor de prijs van een volcano ( als ik de prijzen van Marktplaats aanhoud) liggen die prijzen gelijk op een 1.4GTI.. dus ik zou maar eens heel goed nadenken over ruilen
TTF wrote:voor de prijs van een volcano ( als ik de prijzen van Marktplaats aanhoud) liggen die prijzen gelijk op een 1.4GTI.. dus ik zou maar eens heel goed nadenken over ruilen
Jep... maar ik vind m'n GT gewoon een fijne auto. Zou 'm niet weg doen tenzij het een HELE goeie deal is.
TTF wrote:voor de prijs van een volcano ( als ik de prijzen van Marktplaats aanhoud) liggen die prijzen gelijk op een 1.4GTI.. dus ik zou maar eens heel goed nadenken over ruilen
Jep... maar ik vind m'n GT gewoon een fijne auto. Zou 'm niet weg doen tenzij het een HELE goeie deal is.
Ik snap het niet meer? Doe je 'm nou weg voor die corsa of toch weer niet?