whaaaaaaaaahahaha wat kijken we weer heeerlijk sacho na het niet willen starten van de moter wat toch uiteindelijk wel gelukt is hehehe
hopelijk kan ik morgen weer en is het weer ook wat beter
nu komt ie weer niet verder dan de 160km/h beetje vaag
maar als ik goed door trek in z`n 2 en snel door schakel naar de 3 en direct weer het gas er op dan hoor je een soort van knaletje uit de uitlaat klinkt super stoer :angry5:
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
mmm dat is ook nog niet helemaal goed nah je weet nu hoe het moet iig he.. dat scheelt al stukkie!
misschien de contactpuntjes es controleren en dan bij mij grabbelen in de grabbelton met verdelerkapjes enzo
Citro?nAXDriver wrote:Leuk hoor In ieder geval zeker wel origineel Heb je de raamband er ook al op in Limburg
q01z wrote:mmm dat is ook nog niet helemaal goed nah je weet nu hoe het moet iig he.. dat scheelt al stukkie! misschien de contactpuntjes es controleren en dan bij mij grabbelen in de grabbelton met verdelerkapjes enzo
@ q01z: als ie het niet goed gaat doen kom ik eens grabbelen
@ Citro?nAXDriver: nee is niet meer te doen maar komt er zeker nog op
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
keertje met een kwastje (was)benzine je bougiekabels schoonmaken ook nog!
zat ik te denken, die zijn volgens mij wel vuil bij jou en dan kunnen er vonken overslaan (had ik met die 1.0 ook) dus dan doettie beetje gek :P
maar het lijkt bij jou toch in de vacuumvervroeger te zitten.., het probleem met inhouden
ik vind het maar een vaag iets. die aparte carb van mij
die losse slang die aan de inlaat spruitstuk heb ik ook in het filter weg gewerkt dat ding zuigt ook kijhard als de moter loopt echt vaag hoor maar ja het hoort zo eenmaal te zitten
ik zou ook eens me kleppen willen stellen gewoon voor de zekerheid
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
zoooo ik heb weer spulletje voor me ax verlagings veren en een veerpoot brug(devil) en een stabilizatorstang(devil) kan niet wachten tot ze er op zitten maar dat komt van zelf wel goed
het word wel wat die ax van mij
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
JS: je laatste stand van de ontsteking is duidelijk beter. als je 'm te laat zet is het nl. slecht voor je cilinderkop... hoe harder hij wil lopen, hoe beter je ontsteking (vroeger in dit geval), hoe beter voor je blok.
ja ik ben begonnen met m?n koppakking en d-riem te vervangen.
ik heb gister van 18:00 t/m 20:40 gesleuteld heb m?n carb er afgehaald die gaat van?t weekeind mee naar vlissingen(thuis) dan kan ik hem daar eens goed schoon maken met remreiniger oid. voor de rest ook alles van de kop afgehaald de ondstekings module?s kleppendeksel ect. en de d-riem er ook afgehaald. vandaag de kop er afhalen en dan kan ik ook beter bij de waterpomp en de spanrol.
ik denk dat ik de kop toch voor de zekerheid laat vlakken kost zo?n 40? heb ik mij laten informeren dus voor dat geld neem ik geen risico?s ook al lijkt ie vlak .
ik heb geen foto toestel bij me anders zou ik zeker fotos maken
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
ey JS lekker bezig dus mooi dat het wel beetje lukt
maak trwns je Solexje schoon met een oude tandeborstel en wasbenzine! dat is ietsje beter voor de pakkinkjes.,. en ik zou m niet te ver uit elkaar halen mijn reserve ligt ook nog klaar voor de grote puzzelaar