Anderhalf kantje, maar dan staan er een aantal dingen wel opgesplitst in deelstappen. In ieder geval
- Koppakking, distributie, waterpomp, spanrollen
- Aandrijfas passagierskant
- Brandstoffilter
- Luchtfilter, wasbare K&N installeren.
- Oliekoeler installeren
- Oliefilter + nieuwe olie.
- Kvs sensor en
koudstart-kabel vervangen.
- Wielkasten achter rondzagen
- Auto schuren, afplakken en lakken. (en als de lak uitgehard is over een week of 2, polijstjen en in de was zetten, eindelijk mooie auto!)
- Skitset plakken
- Onderkant tectyleren
- Uitlaat verzagen en anders weer vastlassen zodat de 16V-stabi dr onder kan. Gebroken uitlaat-boutje vervangen.
- Reservewielrekje verlassen zodat 195 brede band dr in past.
- Voorremschijven en 1 remtrommel vervangen of ff laten vlakken
Optionele dingen:
- Vliegwiel 16V + 200mm koppeling installeren. (Zit te twijfelen om het hele blok dr ff uit te trekken, als ik de aandrijfas aan 1 kant, de kvs, en alles al los heb, en ik dr beter bij kan voor de waterpomp ook.. Dan kan die upgrade ook wel meteen..

)
- Montagebeugeltjes maken voor grotere radiator, en die radiator ook gelijk inbouwen. (splinternieuwe Saxo 1.5D radiator, 50% groter)
- 2 gaten boren en tappen voor EGT en Boost sensoren.
- Bedrading voor de morettes en mistlampen installeren en die lampen dr ook in zetten.
- Draden trekken en netjes wegwerken achter het dash/onder de motorkap voor Boost, EGT, lampen, voorbereiding voor evt. cruise control, en de 12V en aarde van de radio upgraden.
- truck-hoorn installeren onder linker voorspatbord. (Lijkt me een prima plek, lekker uit de weg..)
- C5 "steelies" verder aflakken, in de was zetten en monteren. (Kan ook prima thuis)
- Alvast een plek zoeken voor de intercooler en daar montagebeugels ofzo voor maken.
